Sunday, June 5, 2011

Kenapa mesti aku?

Assalamualaikum.. first skali, aku nk gtau kat pembaca kesayangan aku, sorila coz lama sgt tak update blog nih.. tak da masa nak karang. Yerla asyik layan Conan jer. Pastu adik aku lak sibuk nkajak tgk movie jer. Tak sempat aku nk karang. Nak karang kena perlukan masa yang lama nk pikir lagi. Tu yg aku tak update smpai skrg ni. Sori tau syang, nnt aku baca blog ko. Mesti dah bnyk kan episod yg aku dah terlepas ni.. Hehe..

Berbalik kepada tajuk aku...kenapa mesti aku? Aku pon tak tau nk cter pe...tp yg pasti nye, aku tak dapat ceritakn dengan terperinci. Mmm..agak personal sket. Huhu.. Masalah yg pernah aku alami beberapa tahun dulu dah dtg balik. Kenapa mesti aku yg alami? Seksanya aku rasa. huhu... Bila nak sembuh sepenuhnya ni? huhu... Hanya Allah saja yg tahu betapa sedihnya aku menanggung keadaan seperti ini...

Aku pon nk jalani hidup yg normal seperti org lain... tp, sygnya..aku tak dapat peluang tu. Huhu.. aku sedar, aku tak layak untuk sesiapa. Malangnya org yg dapat aku ni.. Maaf la bg sesiapa yg akan dapat aku. Bukan aku yg pinta menjadi seperti ini. Allah telah menetapkan takdir aku mnjadi seperti ini...huhuhu... Tp syg, mafla. aku tak dapat ceritakan pada kau masalah ni. Harap kau faham. aku just nk meluahkan perasaan kat sini jer. ko pun tau tak semua masalah boley dikongsi. so, tak yah la tnya pape kat aku yer.

Bilakah semua ni akan berakhir? huhuhu..aku tak sanggup menanggungnya. Harap masalah ini tidak la memudaratkan aku kemudian hari. Aku tak nak ia menyusahkan sesiapa. Biarlah hanya aku yang rasa peritnya. Aku harap ko faham perasaan aku dan jangan tnye pape kat aku. aku OK. ko jgn la risau yer syg.

3 comments:

bud@k_p$!k0 said...

ok..aku faham..^_^
dun wori..
mslh tu akan selesai bila sampai masanya..
cuma masanya kita xtaw bila..
setiap org da kelebihan n kekurangan masing2..jd, xperlu rase rendah diri..dgn lebih tpt..jgn kate diri kite mlg..krn Allah dh cipta sesuatu tu ngn sempurna skali..

ncht aku cuma 1..jdkan pngalaman lalu sbg pedoman masa kini n masa akn dtg..ko lebih memahami n mngetahui dr org lain perihal diri ko..jd..kekuatan tu, perlu dtg dr hati n jiwa yg murni..
setiap yg berlaku ada hikmahnya..ko pasti mmpu mengharungi liku2 jlnn ni..sbb..Allah xpenah mnguji hambaNya dgn ujian yg xmmpu ditanggungnya..^__^

aku sntiasa asa untuk ko..dun wori k..^___^

~~Love Never End~~ said...

thanks syg...
aku akan dpat tempuhinya dengan baik,
insyAAllah...

bud@k_p$!k0 said...

insyaAllah..^_^

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space