Monday, June 6, 2011

Erm..Tak perla..

As-Salam..Ari ni aku nk kongsi ape yg jd semalam.. Seperti yg aku post sebelum ni, aku ada cter pasal masalah yang aku alami tu.. Masalah ni aku dah bgtau pd along dulu. Bila aku dah OK. tp, semalam ia jd semula, aku ingt nk kongsi ngn dia tp tetibe..dia mcm tak ambil kisah pon. Dia tido bila aku nk bgtau kat dia, so, aku decide, erm tak perla...tak yah la aku gtau kat dia. Lain kali ajer la...lg pon td dia msg aku mcm tak da pape jer yg berlaku smlm.. So, aku rasa better biar jer seolah-olah tak da ape2 yg berlaku. Lgpon tak der la serius sgt. Dia tak yah tau pon tak pa la...Tu jer aku nk cter.. OK. tata..

3 comments:

bud@k_p$!k0 said...

sabar je la..dlm hubungn mmg cmtu..kdg2 mst akan jd..sbg ujian sblm mlgkah secara lebih serius..dun wori k..tu maksudnye lom sampai masanya nk gtaw kt gtaw..relax ye...^_^

~~Love Never End~~ said...

tula...aku tgh sabo la ni syg...

bud@k_p$!k0 said...

bgus2..sentiasa sabarkan diri anda..hehehe

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space