Thursday, March 24, 2011

Seharian bersama Family Ikhwan

Jumaat lepas, aku jd juga pergi umah ikhwan. Tp, agak lmbt sbb aku terlajak tido. Kul 9.55 pg bru bgn, so agak kelam kabut jugak la...Tu pun nasib baik along yg kol, klau tak, lg lmbt la smpai umah mama. hehehe... naik bus kul 11.50 pg, smpai manjung kul 1 lbh. Along amik kat stesen bus manjung, guna kete kwn ayh die. Sesampainya di umah mama, aku pon berslm la ngn mak along, mama pulak dah menanti di pintu. Mak along kelihatan sgt gembira mnyambut km berempat. Slpas bersalam, siap cium tgn ag, mama trus cium pp ku..oh! terkejutnya...hehehe...even mak aku sendiri pon tak pernah wat cmtu tau... bahagia tol aku rasa masa tu tau...hehehe... masuk la rumah...duduk2, mak dia sgt peramah...hehe... Along ngn ayh die lak, ngh siap2 nk g sembhyg jumaat.

Tak lama tu km pon g mkn, haikal lak masa tu agk garang la...hihi...bru bgn tido la katakn..tp dia sgt comel tau...ase nk cubit2 jer..hehehe...kitorang mkn nasi ayam. aku siap tmbh lg, mama asyik suh tmbh ajer.. aku pon tmbh ajer la.. aku kn byk mkn...hihikkkk..mak along tu baik tol...wat kitorang cam berada di umah sendiri jer... sonok gler kot... hehehe, kwn2 aku sumer tak tmbh...aku jer yg tmbh...hahaha.. Malu2 dorg tuh.. aku jer wat slumber...

pas tu, kiorg mkn kropok, kek lg..ader cucur cmpedak, ader gak buah jmbu..mkn3... hehehe...haikal masa tu sgt mnjer tau...sumer brg mainan die nk tunjuk tau.. comel tol.. hehehe... km sempat juga bergmbr...hehehe..ada bukti gmbr km. ader lam fb mama. hehe.. ada gak gmbr lam enset.. hehehe

tak lama pas tuh, km pon nk berangkat pulang, mama siap bg cenderamata dr Sabah lg tau..cantik....suke3...sume kwn2 aku pon dapat, tp aku special sket dr dorg...mase tu kn aku ase hepi sgt2 tau...trasa cm mak die suke kat aku... ader can la nk jd menantu...hehehe...(berangan...lallalala..) hehehe

mase nk balik tu salam ngn mama...haikal ikut skali tau..comelll...dia duk kat depan ngn aku....sonok3...manja adik die tu..ensem lak tuh...hehehe...besar2 mesti ramai peminat...hahaha..along ngn haikal tggu smpai bus dtg bru balik. kul 4 lebih, bus dtg..km pon balik..tp kn... ase berat jer ati nk balik tau....huhuhu....

Malam along ajak web cam. mama bertolak mlm tu..kul 1 pg..sempat lg web cam ngn mama tau..tp mama cam malu2 lak...hehehe..kejap jer online then, tak lama tuh mama nak balik dah...aku dah tak pat jumpa mama ag...huhuhu....lau aku sedih, aku tahu, along lg sedih....mula la dia rasa sunyi...

Aku pula kna bg die smgt tuk die sbb tak nk die down..sedih lau die down... "kuatkan smgt yer syg, sy sentiasa ngn awk" Sunyi mula menyelubungi hidup along.. Sentimental gak along tu sebenarnye tau... Lau semgt tak kuat tu msti dah ngs2 dah buah hati aku tu....

Ok la syg, t aku post ag yer...nk wat keje lu...mlm ni jd burung antu ag kot...

2 comments:

bud@k_p$!k0 said...

salam..lmanya xmlwt blog ko..huhu..hm..besnye die...hik3...thniah syg..insyaAllah, pluang ko mkin cerah..hhihihi...bravo....hehe...

~~Love Never End~~ said...

salam...
hehehe...
speechless..

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space