Friday, June 17, 2011

Kisah Dia..

As-salam. Wahai pembaca setia, sihatkah anda? hehehe.... Actuallt, ngh bosan ney, saje jer nak menaip ni, aku pon tak tau nk taip per...hehehe...tp lau mula karang byk la jugak nnt...(biase la melalut jer lebih).

Aku nk cter pasal dia arini. Dia naik bas kul 1 pg, mama kate better dia ready awal. Takot tak sempat, bkn per, kang dia terlepas bas kang. Sbb tu la dia kena ready awal2. Then, sepanjang perjalanan, aku msg ngn dia, eh, tak2...ader gak aku tertido...skrg ari2 aku bgn awal pg, dalam kul 6 cmtu la, pergi mandi, solat and....lau ngntok aku tido la jap..hehehe...

Aku tak reply msg, then bila aku tersedar aku trus anta msg, sian dia aku tak pat teman...maaf yer syg..ngntok sgt, ader gak aku taip merepk jer, aku pon tak tau aku taip per, huhu...msg then dia tetido...aku biar jer la aku tau dia letih..hehe..jgn tak sedar udah ler kan..

Then, kul bpe ntah, start msg balik...hehe, stop msg mase aku nk mkn...masak pon aku msg tau...silent mode jer enset tuh...hehehe...Lpas mkn tu kn, aku tgk no maxis aku ader MMS dr dia. Aku pon tgk la, then, aku sonok gler die bg mms tau...gmbr die jer pon. Walhal aku dah bnyk gmbr dia da...tp, bila aku tgk mms tu, rasa rindu datang menjengah...waaa.... Sedihnyer skrg dah tak dapat tgk dia lg, tak pat jumpa dia lg... Huhu, dulu....seminggu skali aku dapat tgk dia, tak pon dua mggu skali...tp skrg....=(

Balik kepada cter, lpas dia nek flight, smbil tgk Conan, aku terlelap....aduyai ngntoknyer....tak tahan tol asenyer..then, kul bape nth aku bgn...mkn...then kul 6 aku mndi..Pastu aku tgk ader msg dr dia...alhmdulillah dia dah smpai bumi sabah. Dia sgt gembira jumpa family die...Tp, aku rasa makin jauh lak ngn dia...hehehe....pdhal mmg la jauh pon kn...hehehe....

erm....mlm ni aku msg ngn dia...sronok3....tp....aku cam tak da mud jer...nape yer? huhu....RESULT AKU KUAR ESOK....takottttttttt!!!!!! huhu...... ha, dia pakai jam yang aku hadiahkan kat dia tau...hehe...ske3...ko tak rase ker aku cm org tak betol? kejap aku nmpk hepi? kejap sedih? kejap takot? ish3....mereng tol~

Internet ni jap elok jap putus2..sebelum dia wat hal better aku stop...OK la syg, tata...

4 comments:

bud@k_p$!k0 said...

aku phm keletihan dia cmna..aku penah rasa..haha..

lek r der..aku xrasa pon ko mereng/xbetul..biase la org tgh bercinta..mcm2 prasaan da..lgpon..kn ko mnusia..mnusia dicipta dgn pelbagai perasaan..hehhee..

alhamdulillah..dia sampai ngn slamat...mst la bes n happy die tu..kn dh lame xjumpe family die..hehehe..

~~Love Never End~~ said...

hehehe...ko mmg memahami...

ko tak rasa ea aku tak betol? mmg la perasaan mane boley di rasa, kn? hehehe...

sronok gler die tu....bgus3...balik nnt sedih la tuh...huhu

bud@k_p$!k0 said...

haha..taw pon prasaan xleh dirasa..so..cmne aku nk rase?? hahaha..

hm..biase la..bile bertemu, hti sjuk gembira..bila berpisah, hati sedih xsudah..hehehhe

~~Love Never End~~ said...

btol3....t die tacing2...huhu

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space