Saturday, June 25, 2011

Kecewa dan Hampa

Asslamaualaikum. Terlebih dulu, aku nak mintak maaf dari ko dan kawan2 ko sebab aku tak dapat gather ngn korang sama2 esok disebabkan..erm, ko pun tau kan syg sebabnyer. Hmphhh~ aku sedih syg, kecewa, hancur hati aku. Tak da siapa yang paham betapa hampa dan kecewanya aku syg, tak da siapa pun yang paham perasaan aku, tiada siapapun yang tahu keadaan aku, nobody can understand me, how I feels..coz nobody can feels it.

Syg, ayah aku tak kate tak boley, tp melihat reaksi wajah dia, aku tahu, aku dapat rasakan, dia tak nak aku keluar. Maafla syg, aku terpksa kecewakan ko lg.. MAAFKAN AKU SYG. Aku tidak terlintas untuk menolaknya, malah aku berbesar hati sebab ko sggup datang jumpa aku, act, aku malu ngn ko, ngn kwn2 ko, sebab setiap kali pon ko yg dtg, tak pernah pun aku yang pergi jumpa ko.

Mungkin ko tak pernah rasa apa yang aku rasa sekarang ni, aku bukan nk kecewakan ko, tp...memndangkan keadaan aku sekarang, boleh tak kalau kita jumpa lain kali, sebab.. aku pun tak tau nak bg alasan apa pd ko. huhu =(, apa yang aku boleh katakan kat ko, aku belum bersedia nak jumpa ko dalam keadaan aku depressed ni..Boley tak ko gtau kat dorg aku nak sgt jumpa dorg tp...aku minta maaf sebab bukan sekarang.

Syg, bila aku sendirian kan, aku selalu pk, apa yang akan terjadi pd aku lepas ni? Aku nak kerja apa? Life aku, future aku, overall...aku mcm tak da cita-cita. Macam tertutup minda aku, mcm tak nmpk dunia. Ko tau tak aku benci hidup mcm ni? Aku cemburu melihat org lain yng boley hidup sendiri, berdikari, dan aku? Tak da peluang untuk itu.

Pernah aku ditanya, "akak tak nak ambik lesen moto ker?" dan aku dengan malasnye menjawab, "ntah, mcm malas jer" Ko tau tak knp? Dulu, masa aku kecik2, masa aku remaja, tak nak benarkan aku naik moto, nak terus ambik lesen, pastu bila aku besar mcm ni, nak suruh aku pergi balaj bwk moto, dalam kwsn taman aku ni..Totally, aku TAKNAK! Sebab aku malu dengan budak2 ni ha..kecik2 dah pndai naik moto, malu la aku yg dah besar mcm ni tak tau kan? MACAM ORANG BODOH. AKU BENCI3!

Lepas tu aku ditnya pula, "nanti dah kerja ada rncang nak beli kreta ape2 ker? kereta ape akak nak?" Dan aku pun menjawab, "ntah, tak tau la" Macam la aku diberi pilihan?? Aku pun tak tau nak beli kereta ape, ala sbb aku tau, dorg yang akan wat pilihan untuk aku punyer, tak payah aku nk pk, buat semak otak aku jer.

Dan aku pernah ditnya, "nape tak cuba bwk kereta ayah? p la drive kot dekat2 umah tu ha" dengan bengang dan sakit hatinya aku menjawab, "arhh malasla, tggu ader kereta sendiri jer" Ko tau kenapa aku sakit hati? Sebab dah terang lg bersuluh aku mmg takkan drive kete ayah aku tu, and ader pulak yang tak habis2 menekan aku, suruh tu suruh ni, aku STRESS.

Aku rasa kalau ko yg berada dalam keadaan aku ni, dah lama ko membentak keras punye. Sebab tu la ko tak jadi anak mak dan ayah aku, Allah SWT jadikan aku yang pasif ni anak dorg, sebab aku tak mampu nak bangkang segala percakapan dorg, ni pun apa yang aku lakukan semua belakang dorg, dan aku mgaku mmg aku berdosa dengan dorg sebab mmbelakangkan mereka.

Wey, lg skali aku mntk maaf yer tak dapat gather ngn korg sok, dan lg satu, aku tak nak jumpa korg sok boley? aku tak der moodla..SORRY..I AM STRESS AND DEPRESSED. Maaf syg, nnt aku post lg, Wassalam.

3 comments:

bud@k_p$!k0 said...

wslm..xpe2..xperlu bg alsan ape2 pon..n jgn depres n stres k..aku phm..tersgt phm..jgn sedih2 k..lek la..dun wori2..hehhee..

syg2..betul ko ckp..lau aku yg jd ank mk ayh ko..mst srabut pala otak dorg ngn prangai aku ni kan..hahaha..biasa la..aku ni kn DEGIL...hahahha..

yunk..hm...ni cadgn aku ja..juz pndngn aku..g la bljr n mik lesen moto..sementara xwatpa ni..sementara nk tgu dpt keja..g la praktis drive keta..aku dlu pon malu gak..cm ko gak..budak lg muda dr aku dh pndai suma tu..yg aku..terketar2 bru nk blajar..hm..jgn lepaskan peluang yg ada..lg 1..jgn hanya pndang pd 1 keja ja..ape sje keja yg halal n ko rasa ko boleh, g la mohon..jgn perap diri ko kt umah ja..sia2 degree ko..sia2 lesen ko..

aku bkn nk menghsut ko dlm sesuatu tindakan..lg2 membelakangkn ko..cuma aku xnk tgk ko sia2kn umo ko cm ape yg dh aku buat..lgpon..ko dh 22thn wey..erm...sbulan lg..hehehe..dlm umo ko ni..ko spatutnya dh ada perancangan hidup..perancangan tuk 2 thun akan dtg, 5 thun akn dtg, 10 thn akan dtg..n so on..

buka mind ko..tgk dunia skrg..syg..ko tgk..dorg pon ada bg pilihan kt ko..tnye krete pe yg ko nak..nk blajar ke x moto..yunk..psang la angan2..pasang setggi langit pon xpa..lau xda angan2..xda impian..xda cita2..xda kejyaan..plez..jgn lepaskan peluang2 yg ada depan mata ko yg boleh ko buat skrg ni..

Anonymous said...

Wahhh . So sweet :'))
Hihi . #Menyampuk aje .hee :D
Gudluck ye akak . Jenjalan kat sini .
Blog akak lawa banget .. Huhuhu :')

Anonymous said...

Wahhh . So sweet :'))
Hihi . #Menyampuk aje .hee :D
Gudluck ye akak . Jenjalan kat sini .
Blog akak lawa banget .. Huhuhu :')

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space