Friday, June 17, 2011

Finally

As-salam...hai syg, cepat ko baca blog aku kan...aku bru jer post, dah ader komen ko...up-to-date btullah...bgus3..hehehe...nak post lg kot arini...pasal....em, baca la sendiri...

Kini, selepas 3 tahun bergelar student, aku dah bebas dari menjadi seorang pelajar...aku dah dapat result aku yg terakhir kali ni, dan alhamdulillah aku gembira dengannya...tp,, aku tak gembira sebab aku tak dapat grad dengan IJAZAH KELAS PERTAMA. tp, syukur lah dengan apa yang aku dapat. Apa yang aku mahu telah jd kenyataan. Terima kasih Ya ALLAH...

Dengan ini tamatlah sudah aku menjadi pelajar universiti, tp aku belum pasti untuk menyambung nya ataupun tidak. Kalau ikut aku, dah tak larat rasanya aku nak belajar. Yerlah, aku bukan dapat apa yang aku ada sekarang dengan mudah. Penat tau nak dapatkan semua tu. Tu yang aku penat sangat tuh.

Lain la pula adik aku, dia tido2, buku jarang bukak pun masih lg HEBAT. Aku? Separuh mati study pun belum tentu setanding dia...Memang cemburu pun, tp apa yang aku boley buat, aku sentiasa kurang dari dia. Aku akui die mmg HEBAT. DAlam family pon dia antara yang paling hebat.

Sekarang tamatla ijazah aku, hanya menunggu untuk konvokesyen sahaja. InsyaAllah bulan 9 ni la agaknya. Kehidupan sebagai pelajar dah tamat. sekarang dah tiba masanya aku menjadi seorang pekerja pulak. Erm, aku bersedia ker? Susah nak jawab.. Mungkin aku belum bersedia menjadi pekerja yang professional. Aku cuma nak jd pekerja biasa dan mencari pengalaman terlebih dahulu. Dan aku harap aku dapat kerja dekat BlueCube tu.

Doakan aku yer sayang. Walaupun tu hanya kerja biasa, tapi asalkan aku dapat duit poket jd la...Tak perlu mintak dari mak ayah aku. Lgpon, aku belum pnh mintak kat dorg duit untuk aku blanja. Yang tu boleyla aku nak banggakan. Kerja biasa pon OK lagipon aku tak nk dibebani dgn kerja sgt.

Lau boley aku nk kerja yang relax2 jer..Buat masa ni la. Kalau bab gaji tu aku rasa OK la sebab aku pun single kan..tak der tanggungan dan aku pulak duduk kat rumah. Bukan kena bayar sewa pon. Makan pun FOC jer. Memadai la bg aku. Tp kerja ni lama sket sbb ader OT.

Aku gembira skrg sbb aku dah abis belajar. Ko lak syg, belajar elok2 tau...along pon kena belajar elok2..Nanti boley dapat kerja yang baik. Jangan mudah mengalah tau. Aku syg ko dan along sangat2..untuk along, ingt janji kita tau..syg along. I waiting for you honey~

OKla, aku nak wat kerja sket, nnt aku post lg...tata.

3 comments:

bud@k_p$!k0 said...

alhamdulillah..tahniah ya syg..aku tumpang happy atas usaha n kejayaan yg ko dh capai skrg ni..skrg ni tggl nk cari keje lak..aku doakan ko dpt keje yg ko suke..^_^

tahniah ya skali lg..^_^

~~Love Never End~~ said...

trima kasih syg, amin, semoga aku dapat kerja yang baik yang boley membantu ibu dan bapa ku..dan juga untuk masa depan aku...

bud@k_p$!k0 said...

amin3...^_^

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space