Thursday, June 16, 2011

Terbongkar

Assalamualaikum...hai pembaca setia ku, hehe.. Arini aku nk cter sesuatu, adik laki aku tu ader la sorg peminat ni, slalu aku tgk die mhsg, kdg2 die lepak bilik aku coz nk msg ngn dak tu...ni alkisah cuti skolah dua minggu tu la. hehe.. Aku ni lak suke korek rasia org, n agak berbakat dalam memujuk org, hihi..pastu, asal die masuk jer aku tanya, "gitau la akak ang msg ngn sape, gtaula gtaula.." dan dia lak, cam bese la, "nantila3.."

Then, ader la satu hari tu kwn die dtg, die tggl enset lam umah. pastu, ader pggilan masuk untuk die. Adik pompuan aku tu pun tgkla dr sape, coz 3 kali missed call tu.. Nama budak "asrama" tertera di skrin,(skema sket), then. Lepas mkn tu, aku tgh basuh pggan, die lak nak basuh tgn, pastu dia kata kat aku, "budak senyum telefon la tu" aku pun kate "budak asrama tepon 3 kali" dia tak caye.

Then, dia masuk bilik aku, dia kate "ala nape tak gtau ader kol, tpon la balik tpon la balik" hehehe...aku pon ape g, dok pujuk2 dia smpaila dia cter kat aku sal dak tu, then aku pon cter la sket2 pasal along and tunjuk la gmbar dia. Then adik aku pon tunjuk kat aku gmbr dak tu. Hehe..comel wey dak tu..hehe...muda stahun dr adik aku, pergh! ader peminat gak la adik aku tu, da la pemalu, dak tu pon pemalu, tak pnh ckp ngn adik aku pon...malu..haha..

Aku suh die cari and aku ader la gtau mak along yg mana, dari situ die pon dapat la cri...dan tahu nama along tu Ikhwan Aliff..hehe..aku pon tahu gak nama dak tu...hehe...jd, terbongkar la sudah rahsia adik aku tu...Tgk la sape yg pujuk lak an...hahaha..kena pndai main ngn emosi..hahaha, so skrg ni dia slalu la lepak bilik aku..hehe..Tp, dak tu kn dak asrama so, tak dpt la msg, coz enset kn tak ley bwk...hehehe..

Want to know something honey? Dak tu admire adik aku masa dia darjah 6 kot...satu bas jer, skola lain2...hehe..yerla masa tu adik aku comel...smart lak pakai baju pengawas..mmg ade la yg minat..haha..OK, nk mkn dah. bye

5 comments:

bud@k_p$!k0 said...

wargh!!! giler ah...dlm syp2 tu..hahahha...

same la ngn adik aku yg ismail tu..haha..aku tgk sejak die cuti, die slalu msj n ckp ngn fon..asal aku masuk bilik die, die nga msj la kol la..hm..ape lg..aku gune kesempatan yg de..hik3..die ni ske lepak2 ngn aku..biasa la nk game punya pasal kn..haha..ape lg..aku suh la dia cite kt aku..sape yg duk msj2 n kol2 die tu..

mula2 dia xnk..pas pujuk2 n ugut2..kah3..jaat giler..hahahha..die pon citer la kt aku..bkn sowg 2 wey...ramai dak pmpuan yg cntact die..sumenye minat die n mntak no die dr member2..haha..

terkezut den dengor..xpdn ngn kering, gaya gengster, tp ramai peminat beb..haha

~~Love Never End~~ said...

wah! same la situasi kte...
tak sangka an....hahaha...
pndai ko pujuk yer....tp bnyk kpd ugutan ney...nakal3....hahahaha....

bud@k_p$!k0 said...

hahahha...aku mana pandai pujuk2..ugut2 aku taw la..hahahha

~~Love Never End~~ said...

hahaha..tak baik ko ugut adik tau=p
wey, adik ko tu form 2 kn?
pergh~ mantap ar budak zaman skrg nak dibandingkan ngn zaman kita dulu kan syg?
aku dulu der la gak cuba2, tp tulis surat jer kot (lawak3).
budak skrg mane main surat2 dah.
enset jer, tkan2 anta siap. on the spot lg kan syg? hahah

bud@k_p$!k0 said...

hahaa...ko lg advance dr aku..aku lgsung xterlibat kot..hahahhaha...

budak2 zaman skrg minda it..bkn cm kita dulu..hahaha..eh jap..aku dlu pon minda it gak..tp x cm dorg pon..hm...hahahahha

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space