Monday, June 13, 2011

12 Jun

Assalamualaikum..hari yang indah, pagi yang ceria, aku dah online mcm biasa. Hehe..bape ari dah tak update blog ni, asyik dengan games jer, hahha..bila dah main tak ley berhenti...tu la aku...hahaha...sronok plak men games tu...hehehe...

12 Jun birthday ayah aku. Ayh aku kena kerja ahad tu. So, dorg wat mkn2 sempena hari lahir ayh aku...hehe..ramah2 pekerja sana tak kira apa pangkatnya. seronok lau bekerja kat sana. tp, dorg komited ngn keje dorg.Itu yang paling penting kn?

Ayah aku belanja KFC semalam. Kenyang gak la. Besar2 ayam tu, smpai muak aku mkn... Haha...Trima kasih ayah. Aku gak pun yg pergi bli...hehehe...Lepas mkn KFC, boley pulak aku tgk Conan. Skali ngn adik2 aku..Sambil mkn coklat...sedap3...Cmner la tak gemuk asyik mkn jer, kn3...hahaha..

Ngan along semalam aku msg jap jer, dia tido..Cam bese la die...TV tgk die, elok benar la tu...huhu....penat aku kejut, last2 aku biar jerla die tido...penat kot...lain la aku dok umah...dpt tido..tido smpai bosan...huhu....Dalam kul 1 lebih aku tido la. Tu yg pg2 aku dah bgn tu, tggu Subuh jer, Aku g mandi, solat, ngaji jap, then wat blog.

OK la syg, tetibe lapo lak perut ni...mkn dulu, tata..

4 comments:

bud@k_p$!k0 said...

wuyoooo..sdp tu mkn kfc~~~~ hahaha..bile nk blnjer aku?? keh3..

ko mkn je la wey..mkn slagi mmpu..keh3..

ok gak la tu..ade gak msj dr die syp lgsung..hehehe

~~Love Never End~~ said...

hehe...mmg nk kne la lau syp lngsung...hehehehe

bud@k_p$!k0 said...

haha..xsporting ko la ni..lek r..setiap org itu, kdg2 memerlukan masa untuk diri sndri..kdg2 senyap itu xbeerti dia dh lupakan kita..tetapi mengumpul rindu yg ada supaya lebih berharga demi masa depan..hehehe..

~~Love Never End~~ said...

hehehe....no komen=p

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space