Sunday, June 5, 2011

Oh Mama!

Sekarang ni aku makin rapat dengan mama. Dia manjer sgt cam anak dia jugak, hehehe.. Nak tau cmna aku ley pggil mak along tu mak? hehehe...Cm ni, masa aku tgh stress final exam, mase tu hari ibu. so, aku pon wish kat mama, "Salam. Selamat Hari Ibu". Pastu, mak along pon balas. "wksalam. trima kasih d***h. Mak sayang d***h." aku pon rasa gembira gler..cam ape da...bru bahasakan diri dia mak aku dah cam org dapat hadia pe dah kn3? hehehe... Dalam 9 org yg aku pernah cpl ney, dgn along jer aku pggil mak dia mak tau..

Tu yang aku rasa excited sangat tu. Lau chat kat fb pon aku pggil mak jugak. siap pggil pggil ayah lg. Tp, lau aku chat ngn ayah dia, aku masih lg pggil pkcik, segan lak nk pggil ayah. hahaha...over lak nnt kn3...hehehe...ader la komen kat fb dengan sepupu along. Anis nama dia. tgah2 komen tu ader la sepupu dia yg lain kate kat aku, "ha tgk, menantu mak lang pon kate betul, hehe". aku pon terkejut dengan statement sepupu die tu. tak cukup dengan tu, mak anis pon turut mengiyakan yg aku ni bakal menantu mak lang. hahaha..lawak tol la...gelak2 aku bace komen tu..hehehe..

Ni mesti kes along dok crita2 pasal aku ni..habis heboh kat sume...nakal tol along tu...hehehe...dah heboh2 tu kena la jdi...tak nk la putus di tgh jalan...tak syok la...tol tak? semoga ada la rezeki km bersama..huhuhu...ok la, dah 3 post dah. aku dah tak larat dah ni...k tata...

6 comments:

bud@k_p$!k0 said...

mama ko mmg mnja..baik..pramah..n mcm2 lg..aku pon suka kt dia..ops!!! bkn suka yg "tu" eh..suka dpt jd ank angkat dia..hehehehe...

alhamdulillah..kira ok la tu..nmpk gayanya, family belah along dh trima ko..tggl fmily ko je la kn..hm.insyaAllah diluluskan nnt..hehe..

kita terbalik la dyh..dlm kes aku, fmily aku yg leh tima dia..kak aku siap kata cmni lg.."dia tu boyfren k.chik kn??" erk?? gulp!!! xto nk jwp pe..hohoho..las2 aku juz jwp.."hish!! xde la.."..hahahha

~~Love Never End~~ said...

hahaha....yeker2...
ckp jerla bf ko...
hihihiii...

bud@k_p$!k0 said...

hahaha..mana bole..ko pon taw kn prinsip aku cmna..xmo ada relationship bf gf ni..t mcm2 mslh timbul..n slagi sblm kawin, aku n dia bebas memilih sesapa yg kitorg rasa terbaik dlm hidup kitorg..so..lau ditentukan dia bukan jodoh antra kitorg, xla trasa sgt t..hahahhaha

~~Love Never End~~ said...

hehehe...
bebas memilih yer....
dia kasi ko bebas memilih ker?
hihi....kang ader yang jeles kang...

bud@k_p$!k0 said...

wah?? soalan mencabar nmpak?? hahaha
dlm hati dia aku taw dia xbg..tp..
slagi xmenjadi milik sesapa, aku ngn dia bebas untuk mengatur perjalanan hidup masing2..hehe

~~Love Never End~~ said...

hahaha.....ko pulak bg ker dia memilih org lain?
erm...lau ko bg pon for sure dia tak nak punyer....penat die kejar ko, cuba dpatkan hati ko...lembut kan ati ko ni...wooo...bukan senang tu...hahaha, hope you and him will be together forever....insyaALLAh....

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space