Tuesday, August 2, 2011

Lek lar..

Salam, huh, lamanya aku tak bukak blog ak ni, pergh, dah mcm2 aku tertinggal, berpuluh2 episod cinta kau aku dah terlepas, hahaha, selalunya aku akan post satu cter dulu before aku komen blog ko, tp bila terbaca TUNANG tu, aku rasa nak baca nak baca pulak, haha...jd aku pon dah komen post tu, yang lain tak sempat baca ag, nnt lau aku sempat aku baca.

Aku sengaja menggunakan kesempatan yang ada untuk publish satu post aku ni, yerla sebelum aku pergi mandi and siap2 pergi keje..hehe..ngee~ Sekarang dah kerja pulak, hari pertama tu aku rasa macam aduhai penatnya nak kena buat mcm2, huhu...letih2..lpas 2 3 hari aku kerja, OK la pulak, lpas ni tak tahu la, tapi tak yah la gtau sape2 yer aku kerja kat mana, segan lak aku rasa.. Malu *_*

Aku baru jer lepas layan cter MY LOVELY SAMSOON, hehe..bru jer smpai episod 4, there are more 12 episode to go..hehe, act bnyk jer aku nak tulis pasal benda2 yang dah lpas tuh, ko tak kisah ker baca cerita yang dah lapuk? hehe.. Tapi aku tak sempat la post skrg ni, myb next time, hehe.. tggal lagi 13 minit jer sebelum aku p mandi, taip yang mana sempat jer la yer..hehe..

Syg, bila kita nak jumpa agaknya? Lau hari aku kerje, ko kna tggu aku balik keje dulula...huhu...takkan ko nk trus jumpa after aku keje kn? hurm, ko kan nak amik cter kat aku, huhu...cmner3? any idea? weyh, ok la, nnt aku post lg ye, tata...take care, selamat berpuasa syg, love u so much!

1 comments:

bud@k_p$!k0 said...

uit..mne de kisah cinta..huhu..biasa la wey..bila dh keja..mmg la rasa letih..tp jap ja tu..t ko dh biasa..xde rasa letih dh..mkin bez da la..hehe..

tgk r dlu bile aku leh jumpa ko..t ko cuti ko msj la aku..ane taw kot2 aku rajin nk kua..haha..

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space