Saturday, December 12, 2009

SeMesTeR 3

My life this sem...hm, ader suke, ader duka, mcm2 la...hehe...Masuk jer sem ni...rumah baru..hehe, kitorg pindah umah...pindah umah depan2 sket..
hurm..sng sket nk peg kdai..

sebelum masuk sem baru, aku ader knl sorg dak ni..die kwn kpd kwn aku..erm, first knl..aku rase..erm, mesti dia akn sakiti aku spt kwn dia jugak...mklumla kwn la katakn..hm, tp nth la knp aku rase, sng sgt kwn ngn dia..best jugak..hm, then, makin lama kitorg makin rapat...n rapat..aku pon jd buah hati dia...kwn ngn dak ni..best!
dia nmpk matured sket..

then, masuk jer sem, masing2 start blaja, mulanya aku hmpir tewas krn asyik msg jer ngn die, then, hbgn kami dhlg...OPS!! bru jer kasih bertaut..tp, km tak putus asa...
e poyola pulak..haha..kitorg kwn cam bese...tp tak msg..mgkin die bhagia mcm tu..aku biar jerla...nk msg pun, aku pon bz, so kdg2 jerla aku kirim brita...tu pun lau rajin..huhuk...

Sem ni mmg bnyk sgt assignment..pntnyer...lth, dahla bln pose..tak larat rasanya bdn ni..da la keje tido je aku...nk dkt last2 tu bru r aku sedar, yg aku kne rajin lau nk dapat dekan lg..study mana yg termmpu jerla...dah la bnyk sgt test, assignment yg nk kna submit..sparuh mati rasanya...byk sgt dugaan..TV..aduh! byk cter best2 ditygkan..saje jer nk mguji tahap keimanan ku...haha

Finally...tibala hari exam..argh!! tension..! byk nyer aku tak hafal...tawakal jer la..carry mark pon trok...aku rasa tak da hrpn la nk dpt dekan...aku dah tak menaruh hrpn terlalu tggi..tkot kecewa...then, 10 Dis 09, result kuar....cek...YahooooO!! aku dapat dekan lagi!! BAHAGIANYA KU RASA!!!! Terima kasih Ya Allah! Kau mkbulkan doaku..AMIN........Aku bersyukur sgt2....

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space