Sunday, December 13, 2009

SaHaBaT



Sahabat...
Tiada siapa pernah menyangka pertemuan dan perkenalan kita pertama kali membuatkan kita makin rapat..hinggalah ke saat ini...ku masih mengingati detik pertemuan kita ketika sama2 ingin pulang ke rumah dari matrik..kita berkenalan di dalam bas, dan tidak ku sgka pertemuan itu tidak berakhir di situ shj, kita bertemu smula di bilikku sendiri semasa dirimu hendak berjumpa dengan rumex aku..mase tu aku rase kita seolah2 pernah berjumpa..rupaNYa..kita telah berkenalan di dalam bas..sejak itu, kita terus berkawan, dan aku rasakan sugguh selesa berteman dgnmu, wlupun kdg2 dirimu ni sgt2 saiko..hehe(jgn marah ya..hakikat ni syg)

Sahabat...
Kini telah dua tahun kita bersahabat..terlalu bnyk rasanya kita berkongsi segala mcm masalah, ada suka, ada duka..cerita..hurm, semua itu adlh kenangn kita, yg paling aku ingt adlh ketika dirimu sengja megacau aku menggunakan enset..dgn ayt2 yg saiko, aku mula terpedaya, takot pon ada, sakit jiwa pon ada...erm, sukar digmbarkan perasaan aku ketika itu..haha...aku yg sememgnya tension dgn berbagai mslh makin btmbh tension bila dirimu sgaja mempermainkan aku..hingga ke saat aku rasa mcm nk menangis jer...tersgt tension...byk sgt mslh yg aku hdpi dlm pelajaran..smpai tertekan ditmbh pula dgn msg2 drimu yg sgt2 merunsingkan jiwaku...bilaku tidak melayan, dirimu sgja menghntar msg2 yg wat aku tak boleh biarkan jer..tension2! bila aku tahu dirimu yg mempermainkan aku...aku rasa geram sgt2...tak sggup rasanya lg nk tahan...smpai muntah2 aku sbb tension sgt...huhu...dan yg paling aku tak tahan bila dririmu melihat aku yg separuh gila tnpa serba slh..sedih wo...tp syg, aku jdkan semua tu memori dlm hidupku...hehe...tp...don't nakal2 lg ya....

Sahabat...
Ktika ini, di saat ini..ku rasa rindu...rindu pdmu seorg shbt..yg byk memberi aku sgala smagt..dirimu tmpt aku meluahkan segala duka...segala drita..wlupun aku lihat drimu begitu bahagia(bahagia la sgt...) tp sebenarnya jauh disudut hatimu, aku tahu drimu tak sebahagia yg disgka...tp aku bgga kerna dirimu mmpu hadapi sgla dugaan yg diberi oleh Yang Maha Esa..aku bgga dirimu adalah SAHABATKU! belum pernah ku menyayangi kwn2 ku seperti aku myayangi drimu syg...dirimu sgguh bermkna dalam hidupku...dan aku syg padamu...biarpun kita terpisah oleh jarak..namun, ikatan yang telah terbina antara kita tidak akn pernah lenyap dan putus..

Hanyalah Dirimu Sahabatku Buat Selamanya...

2 comments:

bud@k_p$!k0 said...

ha..yg ni aku suka..
perenggan ke-2 lg aku suka..
hihihi..
mntak maap..
bkn xda rasa serba slh..terlalu serba slh..
smpai xmmpu nk trus trg..
tp digagahkan gak...
tu knangan paling bes..
hihihihi...

~~Love Never End~~ said...

ko ni tak baik o...
haha...anyway, kenangan tu,
tak dapat dilupakan!

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space