Saturday, December 12, 2009

First Day di UiTM

Punyerla pnjg aku membebel td, skrg aku nk cter pasal kisah hidup aku akt UiTM lak..first day aku jejak kaki kat uitm ni, urm..aku rase..urm..besar jugak U ni..tp, bnyknyer bukit..jenuh nak daki...pnt o jalan...org bkknyer sket..tp, beribu2..ti baru student, blum lg masok mak bapak dorg...U yg besar ni pon boley sesak..nk parking kreta pon susah..kali ni aku dapat bilik aras TIGA tue...tgginyer...nk usung beg lg...sgala mcm bende..pnt aku dibuatnyer..smpai2 jer..rumex aku dua org da ader..
yg pling myakitkn hati, da la amik locker aku, amik katil aku! Hish! geram jerk! dah ditulis terang lagi bersuluh kat kunci masing2 katil ngn locker no brapa, tetap gak nk amik org punyer...sakit btol hati ni...

tp, aku simpan jer...aku pendam..takper2, amikla mane korg nk..mls nk gado..
wat sakit hati jer...rumex aku sorg tu pendiam..die muda dr aku amik dip la kiranyer..yg sorg lg ni same umo..amik deg..die ni nmpk gaya mcm org pndai, budak matrik, pastu blaja pun kt Convent dulu, nk dbndingkn dgn aku ni ug skola harian biase jer..aperla sgt...tp, knl2 ngn die ni, baik orgnya..wlupn kaya tp tak smbong.. gler jugak..sronok gak kwn ngn die..yg budak dip ni pon ok..cme mgkin die sgan ngn kitorg jer agknyer..almklumla, die muda stahun dr kitorg...ala wey, aggp jer kita ni sma umo, tak perlu pggil kakak pon...same2 plajar baru kan, sama jer standard..tak der yg lbih tak der yg kurg pon...tol tak aku ckp ni? hehe...

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space