Monday, December 28, 2009

Permainan Ape Lg yg Kau Nk Buat?

Hurm..pning pale aku bile pk sal dak ni..hurm, aku dapat rasa yg die ni seolah2 mgenali aku..adakh die ex aku yg 2 thun lpas erk? hm..ntah permainan ape lak yg die nk main dgn aku kali ni...dah pnt dah aku main ni...huhu....kata2 die seolah2 die ni adalah wan..tp die kate nama die nik, sblum ni die kate nma die azizol..hm, nmpak sgt die ni mmg tak ikhlas...yer2 jer die kate ikhlas cintai aku..e yerk!! dusta! aku takkn pcy kata2 die...takkan! Aku tkkan pcy lg pd insan yg bernama lelaki..! Semua yg die ckp pd aku tu cume nk permainakn aku..aku tknk lg dipermainkan makhluk mcm tu..Knp die kate aku jnji pd die ek..mmg pernah aku lfz jnji pd ex aku wan tu..tp bkn pd nik yg tak pernah aku pk untuk lbih dr seorang kwn..knp die nak manipulasi aku..Kata2 tu aku cume ckp pd wan jer..kalu die ingt hanya dgn kepura-puraan die boleyh dapatkan aku, die sama skali silap..Silap besar la kalu die cube main2 dgn aku..

Aku tak nk permainkan sesiapa..tp kalu die cube nk main2..hurm die akan jd mangsa aku..huh~ Apela nsib aku ni...sblum aku frust lg skali, lebih baik aku jd single mcm ni jer...mgkin kalu satu hari ade yg btol2 ikhlas, jumpa la trus dgn kuarga aku..itu bkti yg die ikhlas...bkn dgn cara bercinta dpt bktikan yg die ikhlas...mgkin die ikhlas tp ia tkkan kekal lama sbb...mgkin ia bkn jodoh aku..pertemuan tu mgkin satu kesilapan..aku rasa aku tak ptt meneruskan hbungn yg tak der ikatan dan persetujuan yg sah..

Perkara yg sama sdg terjadi pd aku spt sblum ni...aku terpaksa membuat pilihan antara dua..dan kali ni aku pasti sgt2 yg aku akan tolak kedua-duanya..sbb aku tak pernah aggp dorg lbih dr kwn..lgpun aku rasa lbih baik berkwan sbb aku rasa aku tak perlu nk pk setia ker..cemburu dgn segala yg die buat..lebih baik kalu berkwn jer...

Ape yg aku tak paham dgn budak nik ni..satu mlm tu, die sgaja cri pasal dgn aku, mgkin sbb aku tolak cinta die kot..tp pe lak slh aku..cinta tak boley dipaksa..dah aku tak der prasaan kat die wat per aku nk trima die...tu cme akan sakitkan hati die kalu die tahu..aku cume tak nk mainkan sesiapa..Salahker? Buat ape aku nk pksa diri aku trima org yang aku tak knl..btol tak? semua tu cume akn buat aku tension jer..

Mlm tu mmg benar aku rasa tertekan sgt..die mgata aku..mcm2..tak cukup dgn tu die sggup mghina ibu bapa aku..apa hak die nk hina ibu bapa aku??? Aku takkan maafkan die..! Walaupun aku gado ngn die tp tak pernah aku melibatkan ibu bapa die dalam pergaduhan kami, apatah lagi kalu nk menghina ibu bapa die..yer aku tahu mgkin kdg2 aku melampau bile gado, tp tak der la smpai melibatkn family aku..dorg tak der kena mngena dalam hal ni...tp, die! Die sggup wat mcm tu..aku tkkan maafkan!!

Lepas tu, boley lak die kol..ckp baik2 ngn aku..buat aku rasa benci yg amat2 sgt kat die...Huh~ Boley lak die tnya ape mslh aku..lau die tak kurg aja tak der nye aku nk naik angin tak tentu pasal..nk kata tak der akal ader...tp tak tahu nk guna...BODOH!! Lpas tu die kate bkn die yg hntar msg, tp adik die..ha! yg die nk marah2 aku tu ape hal?? Mrhla adik die yg kurang ajar tu!! Sial! CintA konon!! pergi la mmpos pon aku tak heran!! Tak ingin aku berkwn dgn manusia mcm tu!!

Aperla malangnya nasib aku, asyik dapat kwn mcm ni...erm, buang masa jer aku smpan perasaan pd manusia cmni...tlgl..jauhkan aku dr terjebak dgn die...aku tak nk...! tak nk!!

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space