Saturday, March 12, 2011

12 March 2011

Hari ni genap 20 tahun umo ikhwan. hehe.. Selamat hari lahir sayang. Jaga diri baik2. Jangan nakal2 tau pergi konvoi ari ni kat batu berangkai. Eh betol ker tmpt ni.. Bantai jerla... hahah... Org sedih tak dapat sambut birthday ngn awk. Takper2, minggu depan org belanja ya. Mkn KFC. Lau sempat org masak kat awak ya. Masak la apa2 yg boley. Tp awak nk nasi goreng kan. Lau tak sedap, awak kna habiskan jugak tau. Hehe. Awk dah 20, dah beso. dah tua dah syg. Hehe..

Org dah tgk gmbr ex awk. Awk pnh tgk gmbr ex org tak? hehehe.. Tak tgk pon tak pa kot noh. Haha. Jgn mrh tau syg. Lau nk tgk pon tgkla. Hehe. Org tak kisah pon. Awak nk tgk blog org ker? Tp..kena jnji, tak boley marah tau baca apa2 yg tertulis kat sini. Sebab.. skrg hati org dah dimiliki awk. Jd apa yg tertulis ni sumenyer kisah lama2 jer.

Akhir skali, selamat hari lahir yg ke-20. Jadilah insan yang baik. Semoga hidup awak dirahmati Allah. Syg awak.

3 comments:

bud@k_p$!k0 said...

lau aku jd die la..skrg gak aku kol syg aku nih..hehe..naseb aku bukan die..hik3...^_^

~~Love Never End~~ said...

knp lak ko nk kol lau ko jd die??
heheheh

bud@k_p$!k0 said...

hehe..aku syg ko..hehehe...

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space