Saturday, March 12, 2011

Oh Bosan~~

Hai syg, tadi aku semak2 blog aku ni, dah lama tak tengok apa yang ada dalam ni. Haha. Boring punya pasal la tu. padahal assignment banyak lagi belom buat. saja nk update kan blog nih. dah banyak perubahan kat blog ko yer. dah jd warna hijau dah. aku masih lg warna yang sama. Tak sempat nk update benda2 nih. Ko ni kategori yg bz tapi, mcm mana ko boley lg online2, update kan blog ko yer? ish3..

Ikhwan nk alamat emel aku. Aku nk bagi ajer la. Kalau pon die baca semua cter aku dan dia tahu segalanya pasal aku, aku harap dia tak marah. Yerla, aku tak nk dikatakan menipu pula. Tp, masa tu aku tak berniat pon. Lagipon benda tu da lama. Dan aku tak nk pula dikatakan mepermainkan dia. Aku tahu dulu aku jahat. Tp, semua tu dulu. Sekarang, aku dah berubah. Aku tak da lg menipu dia.

Sebab tu la aku risau nk bg dia alamat blog aku nih. Tp, dalam ni jugak bnyk yg indah antara aku dengan dia. Aku harap bila dia baca nanti dia takkan rasa sedih pasal kisah2 aku dulu tu. Sebab semua tu dah terkubur. Tak da lg dalam diari hidup aku tahun 2011 ni. Jadi, kalau pon dia baca blog ni nanti, harap dia tak kecil hati.

Aku pon tak tahu, apa ekspresi dia nnt bila baca blog aku. sayang, dah panjang aku taip nih, nnt aku bila2 aku ada masa aku post lg erk. Aku pon tak thu nk merepek apa dah. Sebab ari ni tak da cter best. cuma arini ari lahir ikhwan jer. Kol free. Tu pon kejap jer. Dia pergi mandi sungai. Lama..penat aku tggu, so kol free tu tak dapat digunakan sepenuhnya. Tak sronok.

Aku pon dah bosan nih. Sunyi nyer....huhu...Nk kuar amik angin la jap g. nk g kedai beli stok2 mknan n brg2 sket untuk masak nnt. Ok syg, babai. Take care honey. oh lupa, mama aku balik semenanjung ari ni. Ko tau kan? hehe..

5 comments:

bud@k_p$!k0 said...

hai yang..^_^ bl0g aku xde brubah mane pon..background ja..hehe..aku bz ker?? haha..hm..selain Allah, blog la tempat aku luah prasaan aku..tempat aku bercrite..blog ni umpama cerminan dri aku..bile aku bercrite kt blog, seolah2 aku berckp ngn diri aku..hehehe..

hm..insyaAllah xde pe2 pas die bace..insyaAllah die phm..ko jgn risau eh..^_^ aku xtaw lak mama ko balik smnnjung..bru niat nk g lwt die..pas tgk fb die, xjd la..die dh balik smnnjung..hehe..

p/s : sunyi ko xsesunyi hati n jiwa aku..^_^ bersyukurlah dgn ape yg ko rase...^_^

~~Love Never End~~ said...

baik sygku..hehehe...
aku akan slalu membaca perkembgn ko..
hehehe...
walaupun agak lewat...
hehehe...
bz dengan assignmnt..

bud@k_p$!k0 said...

hehe..xpe2..i know u n phm kdaan ko..hehe..

~~Love Never End~~ said...

bgus3...
hehehe..
ni yg i syg kat u nih..

bud@k_p$!k0 said...

hihi..macih3...hihihi...

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space