Saturday, March 12, 2011

Ape2 Jer

Salam, dah lama tak post kat sini..dah sebulan dah..huh, masa yg cukup lama untuk ak. Aku agak bz dan tak sempat nk update blog nih. Dah berkarat dah cter2 aku nih. Hahaha~ Amcm syg aku sorg ni? Byknye cter2 yg aku terlepas, ada suka ada duka. Nape tak cter kt msg ja?? Aku sentiasa ada untuk ko. Cuma kat maya ni ja susah sket aku nk online. hehe.. Lau msg, smbil wat keje pon boley kn3? hehehe..

Aku pun tak tahu nk cter ape sebenarnya, hehe..dah lama tak menaip, blurr pulak jdnya..Jap2, tarik nafas dulu..ha! segar sket..hehe.. Sepanjang sebulan ni mcm2 jd, dgn presentation tu la ni lah..mcm2.. Ada juga berjumpa dengan si jantong hati. Hehe..dah botak la..hehe.. Nampak bulat, sesuai dengan gelaran yg diberi kwan2 nya. hahaha... Tp, aku tak kisah.. Asalkan di hati ada sayang...cey2..poyo lak ayat..hahaha.

Hari tu aku buat puding untuk ikhwan. Km mkn same2.. hehe... Ala2 romantik gtu...haha, best2.. Dalam sebulan ni jugak, aku dah bg hadiah besday untuk ikhwan. Skali ngn anniversary skali tau...hahaha...dah lama dah aku bli kat dia...hehe.. Punye la excited aku nk raikan...tp syg, tak dapat nk raikan besday die.. huhu..

Dalam sbulan ni jugak, aku dah tulis hampir 9 surat untuk ikhwan...hahaha...surat cinta konon..Ntah bila aku nk bg kat dia...hahaha... Passtu, ada beberapa kali aku kol "mama" aku..hahaha....tanya khabar, memndangkan aku jrg betol nk online fb ni kan...jd aku just msg n kol jer la...

Ko nk tau tak, lau jd, mggu depan nk pergi rumah ikhwan. kalau tak da assignmnt la. huhu...kalau ada tak dapat la pergi. sedey3..ni jer can nk jumpa ngn mak dia...huhu...pas ni, tak dapat la jumpa lg....huhuhu........sedih2.. Hurm, k la, sampai sini ja aku cter..t aku post ag..

2 comments:

bud@k_p$!k0 said...

salam..lame2..tp xberkarat pon blog ko nih..hehe..blog aku xde yg biase2 je weyh..xde pe2 yg bez pon..cite2 aku pon sumanya bese2 je..xde ape2 yg special..hehe..bkn xnk cite kt msj..tp takut ggu ko..ko kn bz..hehe..

wah~~romantiknya korg...hehe..kdg2 terpk gak nk jd cm korg..jumpe slalu, mkn same2, msk tuk die, tulis surat kt die, berckp ngn mak die..tp hakikatnya aku xleh jd cm korg..^_^

hm..t lau jd g, kim salam kt mak die eh..^_^ rindu kt mak die, kt haikal, lina..lame xjumpe dorg..^_^ insyaAllah..de rezki dpt la jumpe..hehe..dun worry dear..^_^

~~Love Never End~~ said...

dah smpaikan salam kat mak die dah...

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space