Saturday, November 27, 2010

S@Y@NG

Sayang,
Dalam kesamaran cahaya lampu kalimantang,
Aku mengarang puisi buat tatapan dirimu,
Yang sedang berjihad kerana Allah SWT,
Bertolak pulang ke rumahmu,
Diiringi doa dari kekasihmu.

Sayang,
Hati ini sering membisikkan namamu,
Fikiranku ligat memikirkan dirimu,
Bibir ini tersenyum melihat wajahmu,
Begitu indah bila bersamamu,
Begitu leka dalam khayalan bersamamu.

Sayang,
Ketahuilah kamu bahawa,
Aku sangat merinduimu,
Aku sangat mencintaimu,
Aku sangat perlukan dirimu,
Dan aku sangat bahagia bila kau disiku.

Sayang,
Benarkan aku merinduimu,
Benarkan aku mencintaimu,
Benarkan aku disisimu,
Biarpun dugaan yang kita lalui perit,
Aku rela tempuhi bersamamu.

Sayang,
Ku amat merinduimu,
Ku amat mencintaimu,
Ku harapkan cinta kita direstui,
Hubungan kita diredhai,
Di landasan Allah Yang Satu ini..

Amin..

6 comments:

bud@k_p$!k0 said...

waaaaa......XD
oh syg...
ku rindu kamu..
ku cinta kamu..
dimana kamu syg..
ke mana kamu..
kemarilah syg..
ku sdg menanti hadirnya dirimu..
^_^

~~Love Never End~~ said...

hahaha...
mgaderla ko an...
hehehe

bud@k_p$!k0 said...

hahaha..tp betulkn ayt aku tu?? kene kn ngn diri ko?? hahahaha..

~~Love Never End~~ said...

mmg ler kna..dah aku yg wat cmtu, ko g taip ag..hehehe

bud@k_p$!k0 said...

hahaha..aku ringkaskn ja ayt tu..hahaha..

~~Love Never End~~ said...

mgader btol..hihi...

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space