Saturday, November 27, 2010

Luahan Rasa..

Salam..pertama skali, thanks ya sebab cepat ko komen blog ak, hehehe, ak bru jer wat sket, hehehe..ari ni dok sebok cri template bru ja..sambil2 komen ngn mak ikhwan kan..hahaha..sakit gak blakang ak ni..huhu.. Syg, online guna broadband sape tu yer?

Semalam aku ader tanya kat ikhwan, dia nak "surat cinta" tak? Pastu ak ingt dia akan kate, surat cinta? wat per? kan boley msg jer? Tapi, sebaliknya pula dia cakap tau, dia kata dia nak jugak, tak pernah dapat surat n tak pernah bg surat kat sape2 sebelum ni, hehe.. Yang aku pulak, saja la nk bg surat cinta, dah lama tak tulis surat, kalau tulis surat kan best..bila rindu2, boley bace surat kan? hehe.. Aku dulu ade gak tulis surat2 ni, mase form 2..hahaha...

Dlm surat tu nanti, aku ingt nk wat la puisi2 ker, ape2 cter la yg boley diceritakan kat dia..hehe.. Seronok jugak, aku rasa tak sabar pulak nk tulis tau.. hehehe.. Aku kan suka menulis, kdg2 tulis diari, tak pon aku taip2 cmni, ikutla yg mana aku sempat..hehe..

Arini banyak pulak aku komen ngn mak ikhwan tau, haiiii sonoknyer aku rasa.. Bila la pulak giliran aku nk cter kat mak ayh aku pasal ikhwan ni yer? Hati ni nk jer cter, tapi mulut ni terkunci pulak.. Huhu.. Aku takot dorg tak terima jer ikhwan tu.. Yerla, aku knl ikhwan pon kt ym jer kn.. Mana ayh aku percaya cinta siber ni.. Tu yg aku takot nk cter tu.. Mgkin blom tiba masanya kot, abg aku ader la gak mak ayh aku tanya pasal pompuan, kat aku ni tak der pulak dorg tanya pasal laki... So, aku fikir nanti jer la aku cter, pas blaja ker, pas ikhwan abis blaja ker.. Tgk la keadaan cmner.. Skrg ni biar dulu la kot..

Aku tggl lg 1 sem jer, nanti aku dah tak der peluang nk jumpa ngn ikhwan dah.. huhu.. Kalau aku cter kat mak ayah ak, mgkin ak masih der peluang jumpa ngn ikhwan... Nk tggu dia abis blaja, ader ag 3 sem.. Aku trpaksa tak jumpa dalam setahun la lau cmtuh.. Nanti pas dia abis blaja, boley la ak knl2kn kt mak ayh aku.. huhu... Tu pon insyAAllah lau ader jodoh kami..

Erm, aku rasa cukup la dulu, ak ingt nk tulis surat jap..hehehe, bye syg, to be continued..in the next episode..^_^

4 comments:

bud@k_p$!k0 said...

wslm..hehe..same2..aku mmg cepat..hahaha..rancak noh mengomen hampa 2..hahaha..guna bb member aku..haha..

huiyooo!! men surat2 lak..hebat r syg aku sowg nih..haha..back tu brapa puluh an nih?? hahahaha..

buat la yg..puisi ke..syair ke..pantun ke..hahaha..bez tu..waaa...romantikanya adik2 aku..hahaha..

em..insyaAllah..doa byk2..n tggu masa sesuai..moga2 pintu hati dorg terbuka untuk trima ikhwan..^_^

sabar la yang..ade rzki nnt..bkn takat nk g date sejam dua..slama2nya korg leh date..hehehe..sabar ye..^_^

~~Love Never End~~ said...

hahaha...bgus3..mmg rancak pon..

hahaha! ala tak kisah la kmbali ker bape puluh an, asalkan seronok..hehehe...ske3..

Romantik untuk org yang kita syg=)

insyAAllah, moga hari itu akan tiba..hehehehe

bud@k_p$!k0 said...

hehhe..insyaAllah..
asalkan ko bhgie ngn pe yg ko wt sudah..
hehehehe...

~~Love Never End~~ said...

amin....
bahagia3..

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space