Thursday, November 25, 2010

Hanya Dia dan Aku..

Salam sayang buat pembaca...dah tentunya buah hati aku sorang khazinatul asrar.. hehee..yang selalu setia membaca segala cerita aku sama ada suka ataupun duka..hehe, Aku kalau dah mula menaip kat sini, slalu la aku akan taip, yerlah, jadi ketagih pulak, hehe..walaupon tak der benda nk merepek..haha..

Semalam aku kol ikhwan, seperti dalam status fb, aku kata "tak sabar nk kongsi kebahagiaan bersama dia" jadi..ak kol untuk bercerita apa yg terjadi kepada aku sepanjang hari ni, untuk pengetahuan kamu, msg lambat blas tu sebenarnya aku tgh bergayut ngn dia, hehe..jgn di salah ertikan, bukan bergayut di mana2 dahan pokok, tp km sedang berbual di telefon, hehe..wah, semakin skema ayatku, mcm nk buat karangan bahasa melayu, tp..kalau krngn ni, sure bnyk tanda2 merah, mana taknya, short form, pstu cmpur bhs inggeris pula..haha..kepoyoaan ku semakin menjdi2 pula..hehe, byk topik yg dibualkan, aku hanya mndengar gelak tawanya sj, yg tak suda2 mengusik aku..hehe..dia memg ngader..hehe..ank sape la tu..hehe

Dalam perbualan itu, ikhwan kata kat aku, pikatla hati mak dia, katanya, pndaila2 amik hati bakal mentua tu, nnt nk dapat restu, hehehe...insyaAllah akan ku ingati pesanan mu syg, berbaik dan tambat la hati seorg ibu..hehe, nk tmbat haiwan lebih mudah dari nk menambat hati manusia, jd..kena la pndai atur strategi, tp jgn lebih2 lak, mcm nk mgada2 pula, apa pula kata maknya nnt..kena berbudi bahasa pd org tua.. ikhwan kata maknya sporting, mak dia kenal aku..mungkinlah dia cam aku, mana taknya, gambar aku ada dalam bilik ikhwan tu ha..boleh pulak die lekat gmbr aku kat cermin dia..mmgla nk tunjuk kat org lau cmtu...hahaha...

Mak dia aku dah add, sepupu dia aku dah add, ko tau tak, dulu dia ada skndal ngn sepupu dia tu..tp kejap jer la..masa dia cter tu ak ader la rasa sket cmburu..tp bila ak pk balik, aku rasa, aku lg bnyk wat dia rasa cmburu tau..hahaha..pnh skali ak kol ikhwan, tp ikhwan dah tido..then kebetulan kwn dia yg angkat n kwn dia tu ader mslh ngn awek dia, so dia cter r kat ak...ko tau bape lama aku cakap ngn budak tu? hmpir 40 minit beb...tggl sen2 jer kredit ak kot..nk kate stop, dia ngh rancak bercerita..aku layankan ajerla..ksian lak kat dia...dipermainkan budak2..mmg pon budak lg ha..baru form 3 budak tu ha..ikhwan cemburu habis, gado2 ag ngn kwn dia tu ha..sbb mlampau sgt katanya...nk cter mslh cter kt pompuan jer kejenyer, kt dak laki idakla pulak dia cter...tu yg angin sgt ikhwan tu...aku rasa bersalah pulak masa tu.. Ko tgk, ak paling bnyk wat ikhwan cemburu....sian sygku...

Ha syg, rasanya dah cukup pnjg, ak nk baca komen blog ko dulu..t ak post ag...Salam

8 comments:

bud@k_p$!k0 said...

hee..macih..aku la buah hati pengarang jntungmu..hahaha..taip2..jgn xtaip..aku suka..hahaha..

hehe..seb bek ko dh betulkn statement ko..lau idak aku tlg betulkn..hahaha..ok la tu..merah2 pon A! gak kn bm..hahaha..

betul2..hati mnusia bkn sng nk tmbt..tmbh lak org tu mak ayh si pngarang jntung ko..haha..try ur bez..insyaAllah restu smakin menghampirimu syg..hik3..

aku nk add pak dia la plak..hahahahaha...ko nih..lek..skrg la pon nk sakit2kn hati..nnt dh kwin, lau skitkn hati suami berdosa lak..huhu..

yg ko pon..lyn lama sgt pasai pa..sket2 uda la..huhu..xpe2..jnji skrg dh ok kn..hehehehe...

~~Love Never End~~ said...

hehehe...dah ok dah...ko jgn riso...km gado2 manjer jer...hahahaha...

tau tak per, susah nk tmbt ati bakal mak mentua nih..hihi...kna berusaha...haha..

bud@k_p$!k0 said...

haha..well..u know..bile nme mentua ni..eish3...lau yg sporting xpe..tp lau yg crewet....abis la ko...hahaha..

~~Love Never End~~ said...

hehehe...aku harap mak ikhwan tu tak la cerewet.. lau tak jenuh aku...huhu......

bud@k_p$!k0 said...

hehe..insyaAllah..lau crewet pon xpa..sbb leh ajar kite cre nk handle situasi..hehehe..

~~Love Never End~~ said...

lau sume keje aku wa nk complain cmna? gawat tuh..

bud@k_p$!k0 said...

haha..gawat3...hahahaa..

~~Love Never End~~ said...

hehehehe,,
semoga tak berlaku cmtu...

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space