Thursday, November 25, 2010

Hari tak Selalunya Indah

Salam kepada pembaca..semoga anda sihat hendaknya..Pertama kali, terima kasih kerana sudi membca cerita aku yang tak seberapa ini, semoga anda terhibur dan begitu juga hati aku yang rasa serba tak kena akibat bisikan azazil yang cuba membuat aku berasa geram pd seseorang, semoga apa yang akan ku ceritakan di sini dapat megurangkan rasa yang kurang enak dalam hati ku ini...

Seperti biasa rutin aku, akan ku online facebook, bukannya komen banyak pon, tapi aku rasa semakin bersemangat pula sejak add mak ikhwan kat facebook nih..ntahla kenapa..ko tau tak knp yer aku rasa mcm ni? huhu...Petang tadi, aku post something kt wall mak dia..lebih kurang mcm ni la ayatnya.."Salam, makcik, terima kasih bg kerongsang haritu, cantik sangat2..hehe", dan tak lama tu, mak dia pon balas... Seakan ada satu perasaan yang sukar aku gmbarkan betapa aku menunggu mak dia membalas komen aku tu tau..hehe.. Gler kan aku? huhu...

Komen la sket ngn mak dia,pastu, aku tgk dia ada balas apa yang ko post tu.. yang tak ley blah, dia tahu pulak khazinatul asrar tu kwn ak..hehe.. hebat2..aku tak ckp ape2 pon mkcik tu dapat agk..Ajaib btol..hehe..Pastu lak, mak ikhwan bukan pggil aku hidayah..dia pggil aku ida..aik? camner la ley jadik ida ni? Tak lain tak bukan ikhwan la yang habaq ni..agk2 la nama aku terpampang hidayah tu.. Ida tu nama pggilan dalam nset ja...huhu...tp aku tak kisah la..hehe, sekurang-kurangnya, mak dia kenal aku kan2? hehehe..

Tentu ko tertanya2 knp title aku "Hari tak Selalunya Indah" kan sayang? Erm, aku rasa geram, td aku kol ikhwan, aku tnya dia ada kt na..sebab lmbt lak dia msg aku.. Dia ada kat umah, katanya baru balik makan..ok fine, aku tak kisah la tu..tp yang aku geram tu, dia kata dia balik lmbt, tp aku tgk kwn dia si Ridhwan tu boley pulak online, ni yg aku musykil ni..tkkn la kwn dia balik awl? keje tmpt yg sama..buat keje sama2..huhu..kalau la waktu rehat..kwn dia online..mgkin guna handphone, nape status dia tak da tnda "mobile" tu..huhu...ke nk tipu aku...ni yang aku geram nih..yg setan ni plak duk bisik2, hasut2 aku spy "berang" huhu... Sebab tu la aku wat blog ni, dapatla kurangkan rasa geram nih...makin kurg rasa geram nih,,

Aku tgh msg ngn ikhwan, adik dia, cirit birit, dah 4 hari dah..huhu, so ayh dia suh dia balik anta adik dia g hospital sok.. kiranya, esok dia amik cuti la satu hari.. Takperla, dia ada tujuan, bukan sengaja..pagi esok dia balik.. Aku kan tertunggu msg dia tau..dah dua hari dia tak bagi msg sebelum dia g keje..huhu.. Sbnrnye, mmg la hal kecik jer stakat bg msg morning jer kn..tp, bila dah hari2 bagi n tiba2 tak bagi, tak seronok la pulak rasa nya...huhu....

weyh, nnt aku sambung ya...ader keje pulak tiba2...salam

6 comments:

bud@k_p$!k0 said...

ya..sama2 whai pnulis yg dinnti..hehhe..
wah3..sjk2 add mk dia..penuh je komen2 korg yerk?? mkin bersmgt ber"fb" yerk syg?? hehehe..

hm..psl hari yg xindh tu..aku no komen..ko pon taw kn tu slh ko..huhu..lenkli jgn la lyn lame2 sgt..huhu..

~~Love Never End~~ said...

hehe..makin bersemgt ak ber'fb tau..hahaha
sonok pulak ak mlayan komen2 mak dia..
hehehe...

wey? pe yg salah aku ni? layan pe lak ni??
musykil2..

bud@k_p$!k0 said...

hehe..layanz...mk die nga bagi respon baik tu..hehehe..

pasal ko layan member ikhwan tu la..eish3...

~~Love Never End~~ said...

btol3...hihi...lg aku ske..lyn bek2..hihi

ader ea ak wat pasal lyn kwn dia kt sini??
eh, tak pasan pulak..

bud@k_p$!k0 said...

eish3..dak nih...
ske t la wey..
asalkan bahagia..hehe..

~~Love Never End~~ said...

hihi....
insyaallah...

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space