Wednesday, November 24, 2010

Sinar Kebahagiaan Mula Menjelma

Salam buat pembaca di luar sana, ader yg nk baca blog ak yang ntah pape jer ni..? ish3..ak ni keje merepek jer..ok2 jgn melalut kita teruskan cerita..begini kisahnya...

Seketika ini, aku rasa begitu bahagia, di samping keluarga, di samping dia yg benar2 aku cinta..Aku bersyukur sangat2 kerna dikurniakan insan yang begitu ikhlas mencintaiku, menyayangiku, aku terima walau siapa pun dia, aku akan pertahankan cinta yang telah kami bina ini hinggakan tiada siapa dapat memisahkan kami jika bukan kerana kehendak Allah...Aku amat menyayanginya Ya Allah Ya Tuhanku, Kau satukanlah hatiku dan hatinya, jauhkanlah kami dari lembah yang hina, kerna sesungguhnya kami dambakan sebuah hubungan yang suci dah direstuiMu Ya Allah..setiap hari selepas solat akan ku tadahkan tgnku memohon agar dipermudahkan segala urusan kami, dan pnjgkanlah jodoh kami ini..Aku cuma hambaMu yang kerdil lagi hina..kdg2 langkahku tersasar dari lndasan Mu, namun ku bersyukur kerna aku masih diberi peluang memperbetulkn ksilapan aku..Terima Kasih Ya Allah, Terima Kasih atas segalanya..

Hari ini, aku dah add dah "bakal mak mentua" aku, hehe...seronoknya aku rasa, bahagia sgt2..aku add fb dia td tau...siap main komen ag..syoknyer ak...tersengih2 lak bls komen td...hihik...tp cover2..ayah aku nmpk nnt kantoi pulak...hihi..aku suka sangat2 tau...hehe, td ak komen ngn sepupu ikhwan..ok gak dia tu, siap ak kata kat dia, "cmni la bakal sepupuku" haha...dia kate "welcome to the club", aku rasa mcm diterima tau...ak rasa sonok gler...dah la aku rasa sonok berat ak dah naik...hehehe....ni yg semangat nk makan bnyk2 nih,,,hehehe...aritu ak timbang 39.9 kg, pastu ak tmbang ag, 43.1 kg, arini jd 44.9 kg...haish, timbang ni btol ke tak nih...hihik...dalam sminggu berat bertmbh 2 kg? fuhh,,, biar btol nih...? ko cayer ke tak? ape2 pon arini aku rasa sgt sronok, berkongsi kegembiraan bersama ko dan dia,, paling bermkna buat aku...

ok la wey, chow~

10 comments:

bud@k_p$!k0 said...

wslm..weh..ade la yg membace..huhu..mrepek2 la yg aku ska..hahaha..

hm..^_^ aku suke bace part nih..tahniah ye syg..sinar bahgia smkin menjengah muka dlm diari hidupmu..aku sntiase doakan agar ko ngn die berjaya disatukn smpai bile2..moga2 hbngn korg dirhmati Allah n direstui kedua2 fmly..amin..^_^

wah..sronoknye die..dh add mk mentua..eh..clp2..bakal mak mentua..hahaha..snyum xpe yunk..jgn sengih je..t ayh ko syak..hik3..lau spupu die pon dh kate welcome to the club...hm...sah2 dtrima la tu..hik3...

wahh..bgus2..nek kn lg berat anda..smgu 2kg..sbulan 4mgu..4 mggu x 2kg = 8kg..ha..ok la tu..nek kn lg 6kg eh..hahaha...

~~Love Never End~~ said...

hehe...aku tau hanya kau yg sudi membacanya, hehe...ko merepek mmg no 1 kan, so lau ak tulis mrepek pon ko ttp ske...hahaha..

thanks erk doakan kebahagiaan kami, insyaAllah jika ada jodoh kami, smpailah ke jinjang pelamin...hehehe...gedik tol ak nih..haha...

mestila ak hepi bila diterima keluarga dia kn..hehe...sekrg ni cuma kuarga aku je la...semoga mak dan ayah ku dapat terima ikhwan sekeluarga...amin..

ko gler nk suh tmbh berat bdn bnyk2...mak aku kata dah ok la kalau 47 ker 48 ker...hehehe..ko nk suh smpai 50 lak...t jd gemuk pulak...hihik..

bud@k_p$!k0 said...

hahaha...sbb aku jual krepek..jd yg mrepek2 ni aku ska la..hahahaha..cecece...gatai noh ank dara sorg nih..almaklum la..nk berpunya..tmn hati penuh bebunga..hahaha..xpe..doakan mk ayh ko trime die..huhu..ok pe 50..hehehe..leh join klb aku..brt 50 n ke atas..hahahaha..

~~Love Never End~~ said...

hahaha..
insyaAllah..aku pon harapkan mak ayah aku dapat trima dia..aminn...

poyo la ko...nk join club berat 50 ke ats tu ak tak moh la...ko tggi, tak pa ar berat 50 ke atas, ak ni rendah kot, lau 50 dah kategori gemuk pulak..tak nk la.......

bud@k_p$!k0 said...

hehehe..meh la join...xkn hg nk biaq aku sorg2 ja kt club ni..hehehe..meh la yg..meh la..hehehe..

~~Love Never End~~ said...

biaq p la ang sowg2 ja kat club tuh..
heee...ak tak nk ar join club 50 above tuh..

bud@k_p$!k0 said...

huuu...kasihanilah diriku wahai kekasih hatiku..temanilah aku melangkah menuju ke puncak waktu..dimana dirimu menyertai kelab 50kg bersamaku..hahahahaha..

~~Love Never End~~ said...

hahaha! gler poyo ayt ko beb, hahahaha..

bud@k_p$!k0 said...

hahaha..
well3....hahahaha...

~~Love Never End~~ said...

hehehehe...
terserlah kepoyoan ko tu..

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space