Saturday, July 31, 2010

Minggu Assignment

Huh, penatnyer wat assignmt...satu asignmt individu tlh ku siapkan...hah,
trasa poyo lak ayt ak ni...huhu.....mkn2...tu jer kejer, besar tak jugak..
pnt2..hehe...pnt mkn kot...hehehe....smpai sakit perot...hahahaha....
bosan gak asyik wat assgnmt ni, wat la blog kejap...skdr memenuhi kiriman post
ak pd kali ni...ape yg ko wat skrg ni? ak tgk blog ko masih blom di update,
ko kate nk crita kat aku, ko lom ader mase lg erk...ko msti bsy kan syg...
kautkan smgt tau...ko jgn sedih2, tension2, make it easy...
jgn smapi mslh ko meruntuhkan smgt ko yg makin lame ak rasa mkin kurg...
btol tak? naik kan semula smgt ko yer, jgn biar semua mslh tu dtg mggu ko..
ak tau susah nk elakkan mslh ni..tp sabar la...pasti asda jln pnyelesaian nya,
ko kata kat umh ko dah tmbh satu budak lg...ko risau cmner mak ayh ko nk kerja
sbb terpksa jge dak tu..ko jgn risau, msti dorg boley hndle...

apa yg perlu ko fokus skrg ni BELAJAR, kerna PELSJARAN jee yg boley mnjamin
masa depan ko, dan membahagiakan hidup ko dan kuarga ko...kuatkan smgt ko syg..
aku syg kat ko...ada ms;h jgn pendam sndrian, wlupn ada kalanya dgn bercerita
pd aku, aku tak mmpu buat apa2, tp sekurgnya dapat mengurgkan beban yg ko alami,
sabar, sabar dan sabar...ALLAH pasti mmbntu mu...

arini dah ujung bln...agknya bila ikhwan nk bg hadiah...jahatkan ak tntut hadiah
dari dia...? sdgkan aku tak bg dia hadiah pon...aku hrp hbungn aku akn direstui
oleh ibu bapa aku bila smapi masa aku bgtau dorg nnt..skrg ni ak tak brani nk
gtau....biarlah masa yg tentukan...ak ttp akn sabar dan cuba pertahankan hbgn
km sampai keakhirnya...insyAllah....doa2 kan la erk...

7 comments:

bud@k_p$!k0 said...

bila bace post ko nih..
hati aku jd sayu..aku ngs nih..
huhu..aku baru pas ngs..huhu..
tah la nape mlm ni aku rasa sayu sgt..
tringat umh..tringat ainul..
tringt pesan ko..pesan wan..
hm..ley ker aku nk ngs??
rasa nk ngs puas2..
tp air mata ni xmau kua la plak..
huhu..

bab ikhwan ko jgn riso..
aku akn sentiasa doakan korg..
tp ingt syg..jgn slalu sgt kua dating..
jg hati n diri baik2..
moga korg direstui 2 2 pihak..
bila sampai masanya nnt........

~~Love Never End~~ said...

boleh jer kalu ko nk ngis, buat apa ditahan2 perasaan tu...tak der mknanya jugak, biarlah menagis kalu itu dapat megurangkan perasaan sedih ko ni...

bud@k_p$!k0 said...

tp air mata ni xmau kua la plak..

~~Love Never End~~ said...

tak ley kuar la kalo ko dah slalu sgt kuarkannya...dah kering kot air mata tu..

bud@k_p$!k0 said...

kering ke??
aku rasa basah ja mata nih..
lau kering kompem mata aku jd brabuk..
hahaha...

~~Love Never End~~ said...

mgader la ko...
ggt bru tau.........

bud@k_p$!k0 said...

alo2..jgn mara2..t cpt tua..hehe..

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space