Friday, July 2, 2010

Bila kau kata kau sayang

Bila kau kata kau sayang,
Terus aku tersenyum ,
Dan lantas ku menjawab,
Hm....aku juga sayang padamu.

Bila kau kata kau rindu,
Aku pun rindukanmu,
Dan lalu kujelaskan,
Kita sudah saling jatuh cinta.

Kau hadir saat aku memerlukan penawar duka lara,
Setelah lama diriku kesepian,
Terbalutlah dukaku dengan harum cintamu,
Terima kasih kuucapkan.

Senyumanmu seringku terbayang,
Terubat rinduku bila dengar suaramu,
Terasa bagaikan kau ada disisi,
Dimana saja ku berada.

Aku pun berdoa pada Tuhan,
Semoga cinta kita berpanjangan selamanya,
Berkocak nafas didada bila terpandangmu,
Janganlah engkau pergi dariku.

1 comments:

bud@k_p$!k0 said...

hm..
dlm bercinta, jgn terleka..
ku harap..
dirimu xberduka utk kesekian kalinya..
moga berbahagia..

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space