Wednesday, July 7, 2010

Seandainya Tuhan Mengizinkan

Seandainya Tuhan mengizinkan,
Ingin aku terus bersamamu,
Biarpun pedih dugaanNya,
Rela aku menghadapinya dengan tabah.

Seandainya Tuhan mengizinkan,
Cintamu mekar bersamaku,
Ingin aku membahagiakan hidupmu.

Tak pernah ku termimpi untuk bercinta denganmu sayangku
Tapi dah tersurat kita bertemu dan jatuh cinta
Sekiranya kau dapat terima aku seadanya,
Itulah buktinya keikhlasanmu.

Andainya Tuhan mengizinkan ingin menunaikan
Segala impian yang lama terpendam.

Andai kita ditakdirkan terpisah jauh dimata
Namun aku tetap sayang dan merinduimu
Tiada siapa dapat melenyapkan cinta di hatiku
Hanya Tuhan saja yang berkuasa

Aku harap kau masih menyayangi diri ini
Kenangilah saat2 indah percintaan kita
Semoga abadi kisah cinta kita

2 comments:

bud@k_p$!k0 said...

cewah......
fuh..dasat la ko..
jiwang karat tuuuh...
hehehe..

~~Love Never End~~ said...

hahahahahaaha=)

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space