Sunday, July 25, 2010

My Best Day Ever

Sehari sblum besday ak, aku sedih gler...ikhwan nk blnja mkn tp ari ujan so tak dapatla nk kuar umah...lebat gler ujan turun...huhuhu....sedih3...mud tak baik trus, nk tak nk ikhwan terpksa balik umah dia dgn ati yg frust...huhu...dah la dia kna ujan...ksian die....cadang nk kuar esok la plak...tp tak tau la lg jd ker tak...tgk keadaan la..

mlm tu kul 12 jer, ramaila yg wish besday ak,tak kurg juga ikhwan..tp mud aku tak bape baik...huhuhuhu...tak tahula knp...rasa nk ngis pon ader...tp stlh dipujuk ikhwan...dah ok dah...

esoknya besday aku...ramai kwn2 wish kat aku...thanks kawan2..syg koraNG sgt2..ko pon tak terlepas dr memberi ucapan untuk bsday aku...hehe...thanks syg..ari ni klas mndarin tak der...dah 3 mggu ni...lom blaja lg..cmna ni...huhuuh..pastu, klas IBM, ader...anta asignment n pas tu blaja sket, tau tak asignment tu diberi masa shari jer, huhuhu, dahla mlm tu cdg nk kuar mkn ngn ikhwan, so nk tak nk blik jer klas aku terus pulun buat cpat2...tp tup2 tak jd lak kuar...tp tak per la dapat siapkan awl...

arini dapat asignmnt lg tapi nk kna anta next week...kire ok la...bnyk masa lg...hehe..balik klas ape lg, mkn la...lapa...pastu, nk tido...tido jap then, bgn solat...copy cter kat external hard disk ikhwan..mcm2 cter ader..ntah pape jer yg kitorg letak dalam hard disk dia...hahaha...dia kata masuk kn jer ape2 cter, aku pon ltk jer la...hahaa..

then, ader bunyi moto masuk kwsn rumah...ak pk kwn ak dtg la, biarla, bkn nk jumpa aku, jumpa umi kot...biarla...then ida pggil kuar bilik, ingt shida nk jumpa ak ker...then, dorg trus nyanyi lagu happy birthday untuk ak ngn iza...tak terkata ak dibuatnya...hehehehe...thanks kwn2...sdap kek ngn bihun tu...thanks sebb smbut besday km....tak kn lupa smpai bila2...

then,ikhwan kol...dia kata dia dah abis kerja dah..dia kta nk ajak ak kuar, nk blnja mkn...ak pon siap2 mndi...kwn2 ak tu tnye la ak nk g mane, ak snyum jer dorg tau la ak nk g dating...hhihi..kul 5 lbih km pon g mkn....pas mkn trus blik...ikhwan pon bLik umh dia..ak hepi sgt2.....hepi jumpa dia.....hehe, mkn tak bnyk mana pon...ak mtk hadiah..dia kata ujung bln ni pas dapat gaji...ok2..nk tuntut adiah ni...hahaha

mlm tu kol ikhwan....lama jugak la..thanks syg, untuk hari ni...hehehe

5 comments:

bud@k_p$!k0 said...

wah..lamenyer xbukak blog ko..huhu..dh da 2 pos dh..huhu..
hm..bgus la ko hepi.. :)
ko hepi aku hepi..
bertambah hepi bile de org yg sanggup hepikan hidup ko..
hehehehehe...

~~Love Never End~~ said...

thanks syg...
skrg aku rasa bahagia...
jgn risaukan aku,
yg penting dri ko bahagia...
sudah cukup buat aku..

bud@k_p$!k0 said...

hm..ko bhgia aku bhgia..=)

~~Love Never End~~ said...

pulak..
kalo ko bhgia aku pon rasa bahagia...

bud@k_p$!k0 said...

hm..aku akn bhagia lau ko bahagia..
hehehe...

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space