Sunday, December 19, 2010

Sengal~

Aku tak ingat hari ape benda nie jd, tp yg pasti masa tu ak nk masuk opis, ayah ak parking kete jauh sket, so kna jalan jauh sikit. Aku masuk opis dulu, sebelom masuk ader sorg budak sengal....eh budak ker? dah tua dah...pgkat abg bg aku...tp tak kuasa la aku nk pggil abg kat budak sengal tuh.. Dia nmpk jer aku, die trus bgn dari krusi n kejar2 mghampiri ak, dalam hati aku kata, "haish die nih, bosan btol ak, kalut dok kejar2" pastu...ikutilah dialog di bawah:

Dak sengal: "kak, nk byar bil broadband ker kak?"
Ak: "taklah, saja ja jln2"
Dak Sengal: "jalan2 jer kt ker kak, nape jln2 jer?"

Aku hnya geleng kpale kat die...huhu..pastu kat depan pntu, ader wan(dealer), eally kat dalam.. Si eally tu sengih2..aku nk masuk jer, die kate, "kak nk brodband ker kak" pastu die gelak2...aku dgr dia kata, "abg dok ikut2" mlas ak nk pduli aku trus naik... Malu beb! Aku rasa nk kasi penampo jerk...hehehe...tp aku tau la dorg gurau...geram aku..

Eally tu ske tol ngusik ak...aku rasa nk pijak2 jer, nasib ber aku rendah die tggi....huhu...tp mamat tu mmg sengal la...ak rasa trauma tgk muka dia..ak takot die pgg ak ja...masa tu, mau tak tgn ak naik muka...hahaha...berdebar2 ak die dok kt sebelah...yerla aku takot die wat keje gler kat situ an...huhu.........mnympah tol........

Ok...i will continue=p, truskan membaca=p

2 comments:

bud@k_p$!k0 said...

eish..bhye tu..lau agak2 terancm bgtaw aku..meh aku kasi pengajaran kt dak tu..hahahahahha..

~~Love Never End~~ said...

ececey....ko nk kasi pegajaran ekh..
takpa2..aku boley setel die...
hahahah!!

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space