Friday, December 31, 2010

Saat Terakhir

Hurm, kalau td aku post pasal praktikal, ni aku nk post pasal ak dan dia pulak. Skrg nih aku dah tulis lebih kurg 9 pucuk surat utk dia. Kali ni aku hanya akn namakan dia sbg along. hehe..Ko pahamkn, sape lg along kalau bukan ikhwan. hehe.. Dah nk abis cuti dah. Nk masuk tahun baru dah. Apa azam tahun 2011 ni yer? Biarlah diriku sja yg tahu. Sebenrnya aku boring dah ni. Dah penat aku wat report td, ceh! fb jer lebih. Haha. erm, dah penat men fb, aku saja nk post pulak. Nk tenang kan hati dan fikiran pula.

Along, mana along nih?? Hurm, along tlg2 kat kenduri tahlil kat kpg dia. So, dia tak msg aku la. Hurm, smlm pon dia tido awl. Bila aku tido, dia jaga, bila dia jaga, aku pula yg tido. Tak syoknyer! huhu.. Hari ni mesti dia tido awl lg. Letih kn.. Nak wat cmna, takkan aku nk marah pula, dah dia letih takkn nk pksa dia tmnkan aku. huhu.. Sunyinya aku mlm nih. Just ada lagu jer yg hiburkan aku skrg nih. Saat2 terakhir nk masuk tahun baru 2011. Juga saat2 terakhir aku berada di rumah. Esok nk kna packing2 tuk balik dah. Totally, i'm not ready. Aku tak bersedia nk menatap wajah2 kwn2 aku tuh.

Kdg2 aku rasa malu pula sebb aku tak dapat dean.. Malu sgt2.. huhu.. Rasa mcm tak nk tgk muka dorg suma, aku malu~~ Tu yg buat aku rasa tertekan sgt tuh. Bila keseorangan, bila kesunyian, semua kesakitan dan masalh datang menjengah. Buat hati dan kepala aku runsing jer dgn masalah2 nih. Nmpknyer, terpksa la aku buat dono jer. Lau aku fikir, aku tak pat tido ngn tenang.. Aku rasa tension syg. Bil ku msg ngn along, aku boley la lupakan masalah aku skekejap. tp bila tak wat pape, aku terfikir2 lak mslh tuh...pning3..

Kpala aku tgh pening skrg nih, rasa pusing2 jer.. Aku memang nk lupakan mslh tuh, tp..susahnya...slalu ak teringtkan hal nih...aku rasa mcm dah gagal syg...rasa mcm hncur musnah sgala impian aku nih..tak da harapn aku nk grad kelas prtama..huhu~~ Segalanya hncur lebur. Aku rasa smgt aku nih makin luntur syg..makin pudar smgt ni.. Aku rasa lemah untukberdiri menguatkn smgt aku yg dah akhir2 sem nih syg..

Td along kol..aku rasa tak smngt jer..baru nk hepi, dia nk basuh pggan pula, hee.. sunyi semula...huhu...mata aku pon dah pnt ngadap laptop nih dr ptg. Ngn report nih lg..pning3.. Aku rasa tak da mood...Along dah tahu aku ada blog. tapi, aku tak tahu nk bg dia tak email blog aku nih, ko tau2 jerla..mcm2 bnda mrepek kat sini, nnt dia baca trok lak ak.

Walaupon aku mrepek bkn2 kat sini, hnya dia saja yg bertakhta di hati aku. tak ada laki2 lain. Hnya kuarga aku, sahabat2 aku, tu saja la yg aku ada slain dia. Asyaari pula aku rsa dia dah dapat trima kenyataan aku bukan utk dia. Hari tu, aku msg ngn sepupu ak, dia ni masih tak paham2 aku tak suka dia kacau aku.

Tp, aku nk mohon ampun dari Allah sebab aku layan sepupu aku, darah daging aku sendri mcm tu, aku tahu aku berdosa kerana melebihkan org lain dari kuarga sendiri. Tp, niat aku baik, aku cuma tak nk dia anggap aku lebih dari sepupu. Aku tak nk rosakkan hubungn kekeluargaan km. Dia suka kata rindu2 kat aku, aku rasa tak slesa, tu lah sebab aku mls nk msg ngn dia. Aku rasa tak selesa bila dia kata2 cmtuh. Ada juga dia nk mtk gmbr aku. Tp aku mlas nk bg, aku rasa tak perlu kot dia nk tgk2 gmbr aku bila dia rindu ke, bosan ker.. aku rasa cm tak penting kot dia nk simpan gmbr aku.

Hari tu masa dia kata nk dtg, aku rasa susah hati sgt2, aku takot sebenarnya nk jumpa dia, aku ntah la, rasa mcm tak bersedia nk jumpa dia. Ntah knp. Bila dia tak jd dtg, aku rasa tenang gler, aku tak rasa beban kat kpala aku nih. Lega hati aku. jahat kan aku syg? huhu...Dia ada masalah ngn gf dia, pastu dia cri aku utk crita, itu aku tak kisah. aku sedia dgr. cuma aku tak minat bila dia kol aku, pastu dia tak tau nk ckp apa, dan dia nyanyi, ak letak fon jauh2, mls nk dgr. bosan lah. Dia nk aku tido kot. Dah la masa tuh aku tgh msg ngn along. huhu..

Syg, aku rasa dah pnjg aku mrepek nih. aku nk taip lirik lagu lak. hehehe.
bye2.

3 comments:

bud@k_p$!k0 said...

hm...mslh pointer..aku cuma leh kate..nk xnk ko kene ngadap gak muke2 kwn ko..n ko trime gak result ko tu..mase uitm dlu..after dpt result..aku sendri rase cm xnk hidup dh..tp disebbkan aku pk family, shbt2, kawan2, agama, n sglanya..aku cuba bukak hati aku tuk trima ngn seadanya..jd..ko trima la dgn redha..jgn trlampau pikirkan soal result ko yg lepas, sbb pkra tu dh lepas..ko dh xleh wt pe2 melainkan cuba yg terbaik tuk sem ni..ok syg??

soal along, lau ko rase die perlu tau ape luahan ko dlm blog nih..bg la almt blog kt die..

sal spupu ko..mmg la die kluarga ko..tp lau sampai m'ggu ketentraman jiwa, membuang masa ngn pkra2 yg xbermakna, kdg2 terpaksa buat pkra yg kite xnk..

~~Love Never End~~ said...

insyaallah...aku ingt pesanan ko syg...

nnt bila2 aku nk bg aku bg la kat di..
hehe

tau tak per, sakit jiwa gak aku kdg2...
pening2..
aku wat tak tau ja kdg2..

bud@k_p$!k0 said...

bgus2..mngikut kata..hehe..
hehe..lau aku, aku xbg..hehehe..wan mntak blog aku pon aku xbg..hahahaha...
hurm..mmg sakit jiwa..huhu..

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space