Friday, December 31, 2010

28 Disember 2010

Salam...aii syg, apa khabar? shat? Dah lama sgt aku tak post blog aku nih, yerla asal balik kerja saja, aku sangat penat, pdhal bknnyer buat apa sgt pon, tp bdn ni letih..walaupon hanya duduk saja, tp tak dapat tido, tu yg letih tu...adat kerja..cmtu lah..Jadi hari ni aku nk post sesuatu...hari yang bermkna buat aku selama satu bulan bekerja.

Sebenarnya, seronok juga bergelar pekerja. Syg, ianya sementara. Kat sini aku dapat knal ramai org, dealer2 yg ko nmpk kat tepi kaki lima tu, sebenarnya ramai juga yg berkelulusan diploma, ada juga yg mahu terus sambung ke ijazah, Jadi, kita tak boley nk judge diorang sebelah mata saja. Bnyk pengalaman dorg tuh. Nmpk saja kerja tuh mcm senang, tp..susah nk meyakinkan org untuk beli atau register produk kita..btol tak syg?

Hari ni, hari terakhir aku bekerja, jd tak banyak pon kerja aku, stakat aku cukupkan maklumat2 ak ni ja..pastu, kerja aku melepak kat kaunter bawah..bukan dok kat kaunter pon..hihi..duk belakang tabir ja..aku dok sembang2 ngn kak tirah. Dia nak sambung degree sama ngn aku kat SI nnt tau..syok kn? kebetulan pula, rumah kitorg pn dekat jer..Dapatlah aku jumpa dengan dia lg..

Ptg tu, aku tlg la abg aby kira asing2 kan duit kertas tuh ikut nilainya, pastu..kak lin suka la nyakat ak ngn abg aby tuh..aisey...malu2 abg aby tuh..aku pulak dok tergelak2 jer kna usik..hehehe...ak dah biasa diusik2 nih..so normal la tu..ari ni ak sgaja la tggu dorg sume, aku nk ucap slamt tggl dulu kat sumer sblom aku balik.

Tp, sebelum aku wat cmtuh,abg aby ngn yg ln2 dah siap2 dah beli kuih2..dorg wat mjlis perpisahan kecil-kecilan la utk ak..ada ucapan lg tuh...siap ada hadiah lg...memg seronok sgt time tuh...tergagap2 aku bg ucapan..yerla..depan org mmg aku tak pndai nk berucap nih...dapatla aku tgkap gmbr ngn dorg...tp kamera dorg, bkn kamera akuh..tu yg aku tak der upload tuh...hehehe...

erm...nape nih, walaupon best tp aku cm tak da perasaan jerk...huhu.... k la, mak pggil minum la..air kopi..cam supper la..mlm la katakn..cmner la tak gemok aku cmnih..hehehe

3 comments:

bud@k_p$!k0 said...

lame aku xbace post ko..aku pon xsampat nk post kt blog aku..bz memanjang...sampaikan masa tido xcukup..tp mkn still cukup..hahhaha...

mmg bez bekerja..pngalaman dorg yg jual produk2 celcom kt tepi2 jln tu, aku dh rase..cm aku berniaga ni ha..bkn sng nk yakinkn org..sdgkan makanan pon org ssh nk caye..ni kn lak produk2 mahal cm broadband..hm..

ko nape sbnrnye syg?? asyik xde mud..asyik bermaslah jiwe..hati slalu sedey..gelodak jiwa remaja la org kata..hehehe...ce cite t aku..lau aku xdpt tlg, sekurang2nya aku leh tlg dgr luahan ko..^_^

~~Love Never End~~ said...

sbb.......
mrkh prkatikAL tak bape syok!

bud@k_p$!k0 said...

huh?? nape?? dpt bape??

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space