Tuesday, January 12, 2010

Sepi..

Sepinya aku saat ini,Rindu padamu kasih,
Pergimu tika ku memerlukan cebisan kasih dan syg,
Apa salahnya diri ini, kau siksakan hidupku,
Setelah pengorbanan ku berikan, kau sia2 kan aku.

Sayang mengapa buat begini, Di saat rindu merah menyala
Kasih ku sangka kau kan setia, rupanya hanya sandiwara
Sayang haruskah kita berpisah, taktala rinduku berbunga
Kasih mengapa kau pergi bila diriku setia..

Masih lg ku ingati wajahmu yg sering bermain dimata
Masih lg terngiang suaramu di telinga taktala kau berkata
Masih ada lagi cebisan hasrat buatmu sang pencinta
Masih mekar lagi cinta ku buatmu duhai kekasih..

Tidakkah kau menyedari ini semua sayang,
Tidakkah kau tahu betapa sayangnya aku padamu,
Tidakkah kau sedar diriku selama ini,
Mengapa tidak kau hargai diriku...?

Katakan sayang apa kurangnya aku..?
Katakan sayang apa salahnya driku?
Katakan sayang apakah dosaku?
Katakan sayang janganlah kau diam membisu.

Aku masih lagi seperti dulu, tidak pernah berubah..
Aku masih lagi seperti dulu, tidak pernah beralih arah..
Tapi kau..begitu mudah pergi tanpa sepatah kata,
Tanpa penjelasan yg munasabah..kau pergi jauh dariku..

Kini...aku sepi lagi, tanpa dia, tanpa kau, tanpa dirimu,
Ku sedar, ku tahu, biarpun dirimu jauh berbatu,
Aku tetap perlu teruskan hidupku, aku perlu teruskn perjlnnku,
Walaupun kini aku telah kehilanganmu..

Semakin hari kita semakin jauh terpisah...
Mungkin kini kau telah ada pengganti diriku...
Aku pasrah..aku sedar, diri ini tidak layak berdamping dgnmu,
Aku tahu...kita terlalu bnyk berbeza..bagai langit dan bumi.

Kiranya masih ada secalit kenangan dalam hatimu buatku,
Simpanlah ia, jagalah ia sebaiknya,
Mungkin dgn ini, akan terukir dan tersemat kasih syg antara kita
Yang telah hilang lama dahulu...

Sehingga kini, hati ku tidak pernah brubah walaupun telah
berkali ku cuba melupakan drimu..malah, ku dapat menerima
Diriku telah kehilangnmu, telah berpisah dgnmu...
Andainya masih ada lg kasih buatku..ku tetap menunggumu..

6 comments:

bud@k_p$!k0 said...

hm..lau aku nk tnye sket leh??
soal pribadi..

~~Love Never End~~ said...

pe yg ko nk tnye?

bud@k_p$!k0 said...

hm..dh lame aku xon9..ku pon dh lupe pe aku nk tnyer..hehehehe......maap.....huhu..

~~Love Never End~~ said...

ceh...igt balik! huhu.......

bud@k_p$!k0 said...

hehe..nnti la..
dh lupo lor...huhuhu...

~~Love Never End~~ said...

ish3...
pnt den tggu..mu lupo lak..
wa......

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space