Friday, January 8, 2010

Sayang oh Sayang

Aku keseorangan di rumah, mendengar lagu2 jiwang sendirian,taktala mereka semua ...ke cc untuk ber"chatting", hehe...poyo tak? haha...bosan2..lau pekena air gas sejuk ni sedap gak...haha...erm, slurp! nk minum arH..ko nak tak?hehe...ko tak bleyh minum,hehe...dah ku baca critamu ygsgtla pnjg berjela, boley buat cerpen, hihi...cter kelakar.huahua...smbil2 minum ni, msg ngn si azri yg sgtla lmbapdalam memblaz msg, naik cemuih aku tggu...ah, pedulikanla!Punye la lame aku nk bkak blog ni, asyik tenet wat hal jerk,huh, panas! agknyer, ape yg ko wat ari ni...? saat ini..?erm...pergi berniaga yer? Ko dah mcm "head of the family"huhu...btol tak BI aku? hentam saja, mklumla BI pon dapat B- jerk...huhu...ari ni dah dapat keje dah, mcm2 nk kne buat, nota la, portfolio la, mcm2 lecturer akaun aku mtk..dieni skema sket, mklumla bru transfer kat sini..org KK..heheSedap gak lau tido kan? Tp, bosanla asyik tido jer..ha!balas pon msg, pnt aku tggu, lembap btol! hehe...ko tau tak,aku buat persediaan dari segi mental lau nk msg ngn die,lau aku tak sabar, perang dunia ke-3 boleyh berlaku tau,huhu...kesabaran tu penting...huhu, boleyh dapat darah tggilau aku tak sabar ngn kerenah azri yang tak bape btol tu..Tp, tu la prangainyer..lntak la kat die, asal die taknyusahkan aku suda, wey, kat sini nk ujan, kat sane ujan tak? tetibe rase rindu kat ayh aku..ape la die wat la ni.keje lg agknyer..

Anyway, ko shat? kite dah mcm main msg lak kat sini kan?
hehe...rasenyer cter2 aku ni pon mmg fokus untuk ko jer syg..
hehehe...special tol ko ni..wey, tenet ni bengong la..
aku taip2..tgk2? fail! huhu, bahay ni, kang tak pasal2 ape yg
aku taip ni hilang.. sia2 jer..esok member2 aku nk peg jalan2
ko rase, aku ptt ikot tak? aduh, malas lak aku rase...
Mls, mls...ingt nk siapkan nota2 aku ni, lau aku tak wat awl2
t makin bertimbun2 lak, pnt t aku nk wat, kan?
hurm, so...mls la nk peg..

4 comments:

bud@k_p$!k0 said...

haha..agak poyo r..
asal lak aku xley minum? huhu..
pasal aktiviti aku..phm2 ja la..hehe..

aku cht ja..
hm..btul2..dh mcm msj dh nih..hihihi..
huuu..aku terharu r..xpnh lg kwn aku aggp aku special cm ko wt kt aku..huhu..
macih3..:)

xyah g la..t ko gak yg ssh..bek settle kje2 ko tu dlu..

~~Love Never End~~ said...

same2..ko memg pling special dlm hidop aku,
hekhek...ala wey, skali skala aku poyo pe slhnyer, hihi..ko gak yg ngaja aku mjd poyo.
wakaka..

ha...mmg aku tak peg pun, kmlsn...aku dah siapkn nota tp, latihan yg die kasi ni, susa
den nk paham...jap2 lg la wat...hihi..

bud@k_p$!k0 said...

hoho..ni mmg btl2 mls nih..hoho..

~~Love Never End~~ said...

bese la tu...
lau peg tak dapat pe..
dapat letih jer...
tak berbaloi tol..
hihi

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space