Thursday, January 14, 2010

Hidup oh Hidup..

Sebelum aku mrepek, aku nk pesan, lau ko nk tnye kt aku,
post jer kat komen tu, t aku bls, tp bls kat blog tu la..
hihi...kire fokus kat ape yg aku tulis tu jer...ko tnye la
kat situ tau...

Aku bosan sbnrnya, tu yg keje mrepek jer tu, huhu....kls aku
pg ni smpai kul 9 jer, then ape g, blah r, pastu bli nasi
ayam untuk mkn tgh hari tp, tak sampai tgh hari, dah abis pon,
lapo plak, hihi...ptg ni ader satu klas lg, kls HR, kul 4
smpai 6..so, smpat la aku on9 jap n mrepek kat sini,huhu..

Azri cri pasal g smlm, tp tak gado besar la, cume die tak bls
msg aku jer, ntah kdg2 aku tak paham die tu..aku kata kat die
kita kwn dulu la, then yg ln2 dr tu, jgn pk lg, tp die tu ketegaq
sgt...lau ckp soal prasaan jer ngn die, msti gado..mls aku..

Ape2 pon, wat mase ni aku tak der pk pasal hati dan prasaan..
Aku mls dah nk involved dalam hal cmtu..tu yg aku gado ngn die
tu...mls nk baik sgt..nnt die jd mgader2..mls plak aku nk lyn..
Syg, ko jgn riso la sal aku, lau aku mrepek2, tulis ayt2 yg
feeling2 tu...aku just meluahkan prasaan jer, n aku tak der pe2
mksd ataupon keadaan aku tak baik ker pe ke....aku ok jer..
jd ko jgn la riso sgt erk...

nk tido ker tak erk...cam bosan lak tido...tp ngntok..huhu...
lau tak tido blh on9...lau tido sedar2 jer nk kne peg kls,
tak sempat nk wat pape...huhu..

Aku nk kne wujudkan satu pgkalan database ttg ape2 jer, ko ader
idea tak? cthnyer, cam system yg sesebuah syarikat gunakan utk
handle pekerja die dr segi gaji ker, latar blakng dan sebagainya,
aku tak tahu nk wat ape, lom pk lg..

yg BEL plak kne wat survey, group aku wat pasal jumlah peratusan
student uitm perak, OM yg hisap rokok, sebb die mrokok dan yg berkaitn.
Aku blom pk lg ape soaln yg aku nk kasi kat budak2 ni,ade idea tak?

3 comments:

bud@k_p$!k0 said...

macih..
hm..ko mmg taw die tu ketegaq kan...
bgusla..fkus pd study lu..
jgn riso..aku xpk yg bkn2..aku mmg ska tnya ko ok ke x..hihi..
hm..bab2 database nih, t aku try tnya kak aku..
yg psl bel ko ley tnye:
1) ape yg mernsg keinginan dorg tuk mrokok..
2) epe prasaan dorg bile mrokok..
3) ade x rase b'slh pd mk ayh bile dorg blnjakan duit yg mk ayh bg tuk study smata2 tuk rokok..
4) ade x ahli kluarga dorg yg merokok?
5) sejak bile dorg mrokok..
6) knape msih mrokok sdgkan fakta2 dh membktikan yg mrokok tu sgt merbahaya..

~~Love Never End~~ said...

wah! mekasih...
aku dah ctat dah soalan ni...
hehe...
tq2

bud@k_p$!k0 said...

hehe..same2..

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space