Thursday, January 20, 2011

Malam nih...

Salam, skrg sudah masuk hari khamis bersamaan dengan 20 Jan 2011. Hurm apa kaitan 20 Jan dgn sejarah hidup aku? Hurm, nk tau tk, ari ni hari lahir Iwan, ex ku dulu.. Erm smoga pnjg umo dan murah rezeki..sorila, tak dapat wish kt phone. i think i already forget his number. huhukk...aku tak save dah..lgpon, aku mls la nk anta msg kat dia. Cukupla hanya aku yg thu.

Nanti buln 3, besday along, nk belikan apa ya? Any suggestion tak syg? Actually ku dah beli dah adiah kat die..tp....ku lom puas ati ag..hehehe...t aku ingt nk smbut besday dia sama2..yerla, mak dia kan kat Sabah. ku tak nk dia sedih di hari lahir dia nnt. Ingt nk wt surprise tp cmner yer syg? Hurm...masih dlam perancangn lg..

Boley ker kalau aku plan dgn kwn2 die? Hurm? marah pulak along nnt..Cmner yer syg?? Nk tgk dia bahagia, lgpon nk smbut anniversary km skali. hehehehe...NK bg adiah kat Along..aku tak tau knp aku ske bg ape2 jer menda kat dia..Lu aku beli coklat, aku bg kat dia skali, kropok ker...Sem lpas aku bg myk wangi kat dia.. Dia pakai myk wangi tuh untuk jmpe aku jer tau..hehehe

Sem nih, aku tggal kenangn dlam bntuk surat kat dia, aku rasa bila aku tulis surat kat dia, aku rasa bahagia, dan gembira dan aku harap dia suka serta terhibur baca surat aku walaupon aku bnyk merepek je dlm tuh. ritu aku dh bg surt..ada la dlam 11 keping kot. Skrg ku bru buat 2 keping jer...nnt nk bg dia lg..

kenangan utk satu sem nih...aku harap dia takkan lupakan aku sebab aku syg kat dia.. Nnt dia kena praktikal kat pahang. tras makin jauh pulak walaupon km tak dapat jumpa..huhu...Harap dia akan tetap setia dgn aku..aku syg kt dia...

Hurm tu tak syg, esok aku nk pergi lumut n pangkor. Harap dapat jump along. hehehe.. Slalu jumpa kn kitorg? Rasa nk jumpa setiap hari kot..hehehe... K la wey, aku dah pnt nih, nk tido dulu. papai..

4 comments:

bud@k_p$!k0 said...

1st skali..sal iwan tu..dh2 la..jgn diingt lg..

hurm..sal ikhwan la..hehe..rancang la ngn member2 ko n member2 die..bia terkejut die..hehehe..die xkn marah sbb die taw tu hadiah yg plg bermakna yg akan ko bg kt masa wt masa ni..hehe..

korg nih..dh balik ke zaman puluh-an ja..hehehe...romantik tol la korg nih..dh kena kawin cepat2 nih..hehehe...

hurm..doakan la die..insyaAllah lau korg ikhlas dlm hubungan, xkn terpisah kecuali kehendak Allah..huhu..

yunk..aku bkn nk kata pe..tp..pd aku..jgn trasa eh..ni teguran aku untuk kebaikan ko, along, family ko, fmily along, n sape2 je..jgn la jumpa slalu..bhye jumpa slalu nih..mmg korg xwt pkra bkn2..tp..bile berdua, yg ketiga muncul..mgkin slamat time jumpa..tp bile jauh, hati rsa rindu, asyik tringat, n asyik pk sal kekasih hati..kdg2, tnpa kita sedar, hasutan syaitan bermain ditlinga, kita terleka n zina hati terjadi, kekasih yg abadi, kasih ilahi, terlepas ke tepi..nasihat aku..cuba kawal ye prasaan tu..jgn jumpa slalu lg k..andai kate mmg berjodoh korg, nnt hilang manis bile bertemu (pas nikah)..

aku bahagia lihat ko bhagia..tp aku terseksa bile lihat ko leka..mgkin pd ko, ko mmpu kwl skrg, n xleka..tp...sape tahu 1 masa nnt..jd..berjaga2lah dr skrg..ye syg??

~~Love Never End~~ said...

hehehehe..........
yerla syg...
aku ingt pesanan ko tuh...
aku jmpe die tuk bg jajan yg aku beli tuh la...
jumpe tk smpai 5 minit pon...
hahahaha..
pastu die blah. aku pon blah...

bud@k_p$!k0 said...

hm..^_^ thnx krn memahami...^_^
mak ikhwan kim salam kt ko..

~~Love Never End~~ said...

ok...
wkslm...

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space