Tuesday, June 29, 2010

Kau dan Aku

Pertama kali kita betemu,
Terpanaku melihatmu,
Ku rasakan kehangatan,
Yang kau berikan untuk diriku.

Aku juga merasakannya,
Indahnya suaramu luluhkan hatiku,
Nada-nada indah lagumu,
Membuatku selalu terbayang kamu.

Kini kita bahagia bersama,
Dalam suka atau dalam duka,
Sebuah ucapan janji yang tak pernah berubah,
Bersama kau dan aku untuk selamanya.

Kau dan aku dalam cinta,
Bahagia yang tiada terkira,
Kau dan aku smpai nanti,
Sang waktupun takkan memisahkan,
Kau dan aku~

Saat nanti bila memang,
Sudah tiba waktu yang ditunggu,
Ku kan menanti saat indah,
Jangan biarkan berlalu percuma.

Percayalah kekasihku,
Dirimu dalam khayalanku slalu,
Aku pun merasakan yg sama,
Tak dapat ku berpisah darimu.

Peluk aku,
Betapa hangatnya,
Takku lepas,
Walaupun sesaat,
Bahagia yang ku dapat hanya dari dirimu,
Bersama kau dan aku selamanya.

Diam-diam kau melihat cintaku,
Hanya untuk kamu tiada yang lain,
Buanglah keraguan yang ada dihatimu,
Yakinkan hati kita selamanya.

3 comments:

bud@k_p$!k0 said...

waaah....ley copy x??
hahahaha..

~~Love Never End~~ said...

boley3...heheh

bud@k_p$!k0 said...

hihi..macih2..hihi..

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space