Monday, May 17, 2010

Lom Ngntok Ag...

Jam dah kul 1.07 minit pg mase aku taip blog ni..hai ape nk jd ni...asyik tido lmbt jer...hehe...msg ngn buah hati aku sowg tu...die tido aku pon tidola...hehe..ko jgn mrh tau...huhu...aku kn ske msg...haha...ko pun knl aku kn...smbil tido smbil msg..haha...aku pon tak tau nk mrepek pa...td ader idea...tibe2 lost lak...ntah nk mrepek aper..tak perla...aku save dulu...t aku smbung...

Kita smbung semula....
erm, mana ikhwan ni...lama tol mandi...haish! pg2 buta mndi...org tak kasi, degil...ngada2..cmner wey nk kasi nshat...ketegaq sgt aih..lama lak tu mndinyer...lau aku mndi die bsing2..kate kat aku jgn ikut die mndi mlm2...t sakit, ha nsht pndai...tu la die, budak ngader..nk kne cubit...huhu, kasi rotan sama die... bru dia tau...huhuhuhu.......ha msg pun...lame tol mndi...kul 1.20 bru msg...lebih stgh jam mandi..huhuhuhu.....karang msg kejap tido la mamat tu...mklumla pas mndi...sedap jer tidokan...hehe...kejut pun tak guna, tido mati kot.. pnh skali die suh aku kejut die kol 6...aku pun 6.30 bru nk bgn..tp die punyer pasal aku pun kejut...dari kol 6 aku kejut smpai 6.40 bru die bgn...aduyai...punyerla tido tak sedar diri...miskol dah bnyk kali, kol pun dah bnyk kali, msg pun da bnyk...idaknyer nk sedar...huhu....bek aku kejut tak yah kejut jer...huhu...tu la prangai die...hehe kate kat aku tido tak sedar...die lg dasyat kot....

erm...k la nk chow dah ni...salam.....

7 comments:

bud@k_p$!k0 said...

hm..
burung antu...
klawar..
ish3...
ckp kt ikhwan, lau tkat ncht kt org pndai, tp dr sndri xbuat, bek xyah bg ncht..dia kna ubh dlu sikap dia yg ska mndi mlm tu, bru ley ncht kt org..hihi..

~~Love Never End~~ said...

hihi...
nk wat cmner...die mmg cmtu...
huhu....
bnyk tol alsn die...
mndi lame lak tu.......

bud@k_p$!k0 said...

hm..tu la sshnya org lelaki..degil tol..hihi..

~~Love Never End~~ said...

hihi...tau tak per...

bud@k_p$!k0 said...

dh taw..
dh lma dh taw..
hihi..

~~Love Never End~~ said...

bgus2...
tak perlu gtau dah..

bud@k_p$!k0 said...

hm..tol2..
tp, perlu diingatkn gak..=)

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space