Thursday, March 18, 2010

sayang..

salam...aku post blog ni memg special untuk ko syg...syg, ko busy kn skrg
ni..? ko shat? ko mkn tak? mknla bnyk sket memandngkan ko kene kerja..
pnt tu lau ko tak mkn...ko dah keje cm llski dah...aku pon tak larat nk
wat keje cmtu..syg, ko ni mcm mngugung beban yg berat tau tak? mana taknya,
mslh ko tu kdg2 efek diri ko, emosi ko, jiwa ko..hurm, seius gak tu..
pasal wan tu kn, nk aku tlg pahamkn die? die ni terlalu jaga ko..tu la
die nk tau semua yg ko wat, mgkin die sygkan ko sbb tu die nk slalu msg
ngn ko..huhu..itu biasa kalu perasaan syg tu ada..die anggp ko lebih dr
shbt, tu la sbb die bile tak msg ko, die kalut nk tau pe yg ko wat, bile
ko tak msg die..mmula die nk mrajuk..hurm, sbb die syg pd ko...

ko sbr jerla ngn kerenah die..huhu..ko lebuh knl die kn, so ko pun tau
die mcm mana, aku pon tak knl diri die huhu..just nama jerla yg aku tau,
tak byk yg aku tau pasal die..huhu..sabo la syg...aku pon syg pd ko..
take care la syg..gudbye..

4 comments:

bud@k_p$!k0 said...

hihi..macih2..hm..busy 2..cm besa la syg..dh cara hdup aku cmni..xnk bg bz pon ttp bz gak..hm..bab mkn, don't worry..aku sntiasa mkn..hihi..mkin berat bdn nih..hihi..sht?? eh mst la cht..hihi..ala syg..i dh biase wt kje2 cmni sjk kecik lg..lgpon, xde la berat sgt kje nih n xde la smpai wt kje2 yg cm org laki..ni kje2 biase ja la..huhu..

hm..ade beban ke?? hm..mne de la syg..evrythg is ok..hihi..lau dlu yer aku mnggung beban yg berat..tp skrg, i dh xkisah dh..wlupon kdg2 trasa gak dihati nih, tp skjp ja..sbb tu suma lumrah hidup mnusia..lau xdak liku dlm jln yg lurus, lau xdak jeram dlm sungai yg ngalir, lau xdak ribut dlm angin yg bertiup, hm..xmgkin la kita dpt rasai nkmat hidup, xmgkin kita fahami mkna hidup, xmgkin kita sedar akan kwujudan Allah taala n xmgkin kita sedar ksilapan kita..betol x??

psl wan..xyah la ko phmkn dia..hm..aku taw dia terlalu m'jg aku..aku taw cmna prasaan dia sbnrnya..mmg aku lebih knl dia..bkn aku xsbr ngn krenah dia..bukan aku xnk mngenali dia..tp kdg2 dia mrh, mrajuk, bkn pd tmptnya..hm..dr segi ayat, dr segi gya bhasa, wlupon xb'mksud, tp mnonjol mksudnya..

hm..org xkan faham aku, dulu kini n selamanya...

~~Love Never End~~ said...

hurm payah gak korg ni...
cmner ntah nk tlg,
die skrg ape cer?

bud@k_p$!k0 said...

hm..sal kitorg, ko jgn riso..
die cht jer..

~~Love Never End~~ said...

bgus2...take care k..

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space