Thursday, February 11, 2010

Hoho..Kelas oh Kelas..

Pg ni...kelas pukul 8...akibat ngntok yg amat sgt..bercampur letih,
aku tertido sampai kul 6 pg..huhu..ngntok!! nasibla...bgn kelam kabut,
mandi pon secepat yg mgkin..huhu....bape minit ja aku mndi ari ni...
mklumla, ramai sgt yg bratur nk mandi, semuanya terlajak tido...
bkn terlajak sbnrnya, tp...dah mmg jnis tu..bkn aku la...org ln..

pukul 7.10 pg tggu bus...mana bus ni...dah kul 7.30...huhu...
ngntok lak tu...karang ader gap nk tido..hehe......dah r ramai
lak org yg tggu nk naik bus, mklumla...kelas pg...huhu...terpksa
r berebut..huhu..

hurm,kelas pg ni kelas database, so aku sggah r uptown, bli kuih kejap,
ala database jer pon, haha...pas bli kuih..kitorg trus pegi lab 9..
mkn kejap..on9 myspace jap, dah lama dah tak on9...huhuhu...
pas tu, bukak blog...ala...blom lg ader blog baru dr buah hati aku,
huhu...mane peg ni yang? bz ya skrg....so aku pon mula la megarang,
cter2 yg mrepek dan tak der bnda pon..hahaha....

kelas ari ni sampai kul 8.45pg..pastu aku on9 lg, truskan mgarang,
hehe...bestnyer...lama tak on9..hurm, sal pe la internet ni wat hal
huhu...nasib baik dah ok..esk aku balik! dah lame tak balik, rindu
beb! rindu sume org...termasuk la hamster aku..hehe..hurm, kelas
kitorang nk wat plan pergi cameron highland..hurm, ntahla...
lau sume pergi ape salahnye...hehe...

tau tak pg td kul 3 lbih, azri kol...huh, cari pasal pg2 buta,
gado r..tak guna btol..org pnt2, sedap2 tido boley plak die
kol..huh, cri gado plak tu...tak guna btol..benci btol aku..
rasa nk maki jerk!! bransat! oh syg....aku rindu pdmu....
hehehe....dah aku tak kisah dgn si dia tu...nyampah! wlupn aku
tetap sygkan die..tak per, aku lpaskan die pergi...die bkn lg milik
aku..

balik nnt, bnyk keje nk kne wat, ko tau tak smlm aku ada kuiz
database...ari ni lecturer aku dh bg result, tau tak aku dapat
pe? 25/25..hehehe....ok tak? soalan bocor kot..tp hafal la..
tak der lak aku wat toyol ke ape ker..hehehe....hepi2..tp memg
ramai pon dapat full mark..so tak der ape yg nk dibanggakan..
btol tak?? hurm..k la, i nk kuar dah ni...salam...

5 comments:

bud@k_p$!k0 said...

hoho..sian ko..nga sdp2, owg kaco lak..huhu..
cmne la i nk post blog baru..laptop i rosak..huhuhu...

~~Love Never End~~ said...

huhu...
sian kat u...
sabo la yerk...

bud@k_p$!k0 said...

tongah sabo la ni yg..huhu..

~~Love Never End~~ said...

huhu..
ate ni on9 guna nset ker?

bud@k_p$!k0 said...

guna laptop kak aku..
tp xley on9 slalu la..
huhu..

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space